/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
polyringetoner
Fra : memuel
Vist : 612 gange
25 point
Dato : 03-11-04 13:29

Hvor finder jeg polytoner til Nokia 3200, der ikke koster en bondegård? (helst gratis) men findes det overhovedet??
Gode link´s efterlyses

Memuel

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 03-11-04 15:23

polyfoniske ringetoner er bare midi-filer...dem kan du downloade næsten overalt...gratis, du skal bare kunne føre dem over så, enten via kabel/IR/Bluetooth

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 03-11-04 15:23

polyfoniske ringetoner er bare midi-filer...dem kan du downloade næsten overalt...gratis, du skal bare kunne føre dem over så, enten via kabel/IR/Bluetooth

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 03-11-04 16:23

Hvad er IR ?
Kabel, hvor køber man det?

Kommentar
Fra : lau_cph

Dato : 03-11-04 17:09

for at finde gode toner, så søg P2P med eksempelvis programmet edonkey2000 det findes gratis på siden - www.overnet.com

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 05-11-04 11:18

Findes der slet ikke sites hvor man kan hente polytoner billigere end de 15 kr dr annonceres med?

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 06-11-04 11:43

Jo det gør der, jeg roder selv med et system, hvor de koster 10 kr. på nuværende
tidspunkt, men siden er ikke rigtig oppe og køre endnu, også fordi jeg roder med et
system, hvor vi kan komme endnu længere ned i pris.

jeg må ikke reklamere med noget her, men når tiden er inde ja så skulle det blive
rimelig nemt at finde.

Accepteret svar
Fra : Frederiksen

Modtaget 25 point
Dato : 07-11-04 14:03
Godkendelse af svar
Fra : memuel

Dato : 07-11-04 17:31

Tak for svaret Frederiksen.