/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HJÆLP
Fra : Henrik7500
Vist : 575 gange
200 point
Dato : 03-11-04 13:04

Hej jeg er ved at installere webbank men den mangler java når jeg prøver at installere den får jeg beskeden c:\windows\autoexe.nt. systemfilen er ikke egnet til at køre ms-dos og microsoft windows programmer Jeg har win xp så hvis der er en der har et go idè til hvad jeg kan gøre så ville det være en stor hjælp

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 210 point
Dato : 03-11-04 13:14

Prøv at gå ind under c:\windows\system\repair. Der kopierer du filen autoexec.nt og sætter den ind under C:\windows
Sig ja til at overskrive! Så skulle du være kørende igen

Kommentar
Fra : xou

Dato : 03-11-04 13:14

www.znn.dk
prøv testen her,og evt med anden java jeg bruger sun til bank,men du kan prøve dig frem,hvis altså det er java der er problemmet.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-11-04 13:15

Undskyld kopien af autoexec.nt ligger i C.\windows\repair

Kommentar
Fra : xou

Dato : 03-11-04 13:15

oki man skal læse det der stå,men stede prøv linket til sun.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-11-04 13:19

Hejsa

Prøv at gå ind og hente de sidste nye sikkerhedsopdateringer på windows update

Her

http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/default.aspx?ln=da

Du kan hente Java hos SUN

http://java.sun.com/getjava/download.html

Brian

Godkendelse af svar
Fra : Henrik7500

Dato : 03-11-04 13:27

Tak MANGE GANGE for svaret tedd det løste problemet