/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Praktik
Fra : dr0zie
Vist : 379 gange
40 point
Dato : 02-11-04 23:04

Hej jeg skal bruge en praktik plads i uge 46 næste uge, en der ved hvor jeg kan få en i københavn og lidt omegn, meget vigtigt for mig... hjælp mig det der interesserer mig er pc, scooter, i det hele taget el og mekanik.

Kender du en som tager imod praktik eller et fedt sted eller gør du det selv skriv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-11-04 23:06

du er søreme da sent ude dr0zie - gang i din pc og alle de annoncer du kan finde - og så ring dog til firmaerne - de bliver mere positive over der bliver taget initiativ

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 02-11-04 23:09

Ja har prøvet men har fået afslag alle steder

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 02-11-04 23:24

Det er nok ikke helt så nemt som nogen tror, når man læser Metals side http://www.danskmetal.dk/sw980.asp
Og det er egentlig sørgelig læsning

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-11-04 08:33

Du mangler måske at skrive hvilket niveau der er tale om, går du i folkseskole, teknisk skole eler noget tredje, hvad er formålet med at komme i praktik, og hvis du ser bort fra hvad der interesserer DIG, hvad skulle så få en arbejdsgiver til at tage dig, hvad har du at tilbyde?

Er det butik, værksted, kontor, eller noget helt andet du søger?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 03-11-04 14:19

folkeskole 9 klasse

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 03-11-04 14:20

butik/værksted

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-11-04 05:29

Har du fået løst det så husk at luk spørgsmålet

Annuller spørgsmålet
Fra : dr0zie

Dato : 05-06-06 17:33

Ente med praktik plads dels i militæret og dels i Brinck elektronik