/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Auto
Fra : droslerne
Vist : 347 gange
200 point
Dato : 02-11-04 19:21

Der findes en lille bil til 2 personer på 50 til 60 h, den ligner en forvokset mariehøne ?nu har jeg set den et par gange i byen, men ikke nået at se hvad den hedder.
Er der nogen af jer der ved hvad den hedder og hvor jeg finder den på nettet og hvad prisen er.
Mvh. Robert

Størelsen er lig med en af de gamle fiat 5oo - 6oo

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-11-04 19:23

Mon det kan være en Smartie du har set, det er en meget lille bil, og meget dyr.
Det er vist den mindste bil på markedet nu om dage, og blev lanceret so City-bil
mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-11-04 19:26

Hvis du går ind på google billedsøgning og skriver smartie er der nogen billeder af den
mvh dova

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 02-11-04 19:27

kan sådan en lille fyr være dyr, jeg er blevet varm på den fordi jeg tror den er billig hvor finder man den, hedder den Smartie

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 210 point
Dato : 02-11-04 19:31

www.smartcar-owner.co.uk/

mener den koster et par hundrede tusind herhjemme. Det er fordi Mercedes har en finger med i spillet der.
mvh dova

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 02-11-04 19:40

Det kan jeg godt glemme jeg troede noget helt andet, så er der den jeg heller vil have
Hilsen Robert

Godkendelse af svar
Fra : droslerne

Dato : 02-11-04 19:41

Tak for svaret dova.
jeg troede den var under prisen
Hilsen Robert

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 02-11-04 19:42

100.000 kr

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 02-11-04 19:44

Som ny koster den måske 200000, du kan få den brugt til det halve

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-11-04 22:58

Selv tak.
Jamen det er da også en sød lille bil.
I tyskland kører der mange af dem.
mvh dova