/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Vice City
Fra : MadsX
Vist : 410 gange
20 point
Dato : 02-11-04 18:29

Hey. Hvor kan jeg downloade biler og motorcykler osv. til vice city. Jeg har prøvet en http://vcworld.gtagaming.com/ men det er ikke alle biler jeg kan downloade. Den skriver bare: "The following HTTP request could not be processed because of a 403 Error"

MvH Mads

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 02-11-04 19:35

Hej Mads...
http://gta3.gamigo.de/download.php?do=cat&id=1

Prøv denne, det virker - dog er den på tysk...

MVH
Thomas

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 02-11-04 21:39
Kommentar
Fra : Tri

Dato : 02-11-04 22:07
Kommentar
Fra : MadsX

Dato : 03-11-04 19:46

Kan i hjælpe mig med hvordan man sætter bilerne ind i spillet det samme med mortorcykler og biler osv.

MvH Mads

Ps. Den der Multiplayer del til vice city, er det online eller KUN lan?

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 04-11-04 17:25

Hej Madsx!

Angående at sætte biler & motocykler ind i GTA-VC, kan jeg ikke svarre på pt., men jeg ved at HJV9222 ved hvordan man får tingene ind i spillet!

Angående multiplayer delen, så kan du kun bruge den online& ikke via LAN, men glem det jeg har prøvet det en gang & de eneste personer der på banen er onlinespillere, så det bliver hurtigt kedeligt!

Mvh. Tri

Kommentar
Fra : MadsX

Dato : 04-11-04 18:15

men kan du så ikke hjælpe mig med hvordan man kommer til at spille online. Så man kan spille med sine venner og sådan noget:D

MvH Mads

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 05-11-04 17:37

Jo det kan jeg godt!

Hent multiplayerdelen & sørg for at bliver installeret i samme mappe som GTA-VC, lav en genvej af exe filen på skrivebordet & du skulle nu kunne spille online!

Mvh. Tri

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 17-11-04 17:49

Hej MadsX

Jeg har fundet en vejledning til hvordan man sætter biler og motorcykler ind i spillet.

http://home.no.net/nytbw/guider/innstalere_biler/innstalere_biler.htm

mvh. HJV9222