/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Havefliser bortgives:
Fra : sonnic
Vist : 2083 gange
50 point
Dato : 02-11-04 18:29

32 Flise på 40X40 cm. kan afhentes gratis.
Fliserne er rene og pæne, og står på en palle klar til afhentning.
Send et mail og få min adr. og tlf nr.
villy.sonnichsen@pol.dk

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 02-11-04 18:34

"Vejen til en hurtig løsning, gennem bruger til bruger hjælp, danske nyhedsgrupper,kurser og vidensdeling."
Sådan står der på Kandus forside. Måske burde der tilføjes "Samt formidling af havefliser"

Reset

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 02-11-04 19:03

Du kunne med fordel indrykke den samme annonce i Den blå avis www.dba.dk) sandsynligheden for at mennesker med brug for havefliser kigger der er temmelig stor

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 02-11-04 19:04

ps.

Hvor i landet og hvilken farve har de?

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 02-11-04 20:45

Vi kunne sagtens bruge dem. Jeg går ud fra, de er alm. grå??
Og ellers vil jeg skrive som Better_Performance: Hvor i landet bor du??

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 02-11-04 21:25

Navnet tyder på Fanø, så der kommer færgebillet oveni. Eller tar jeg helt fejl?

Kommentar
Fra : sonnic

Dato : 03-11-04 00:48

Undskyld alle sammen, det var ikke noget spørgsmål, og det burde helt sikkert være havnet i Den Blå Avis. Beklager...

Ja fliserne er grå og undertegnede bor i Frederikssund.

Villy.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 03-11-04 01:45

Hej Sonnic.
Fint, så render vi med "prisen", med mindre der er andre på Sjælland, der vil have dem??
Hilsen Jette

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 50 point
Dato : 24-01-05 22:24

Hej Sonnic.
Tak for fliserne. De nåede kun til Frederiksværk. Da vi skulle afsted derfra, var traileren punkteret, og da vi så ville flytte den, røg dækket af det andet hjul, så den skulle have nye dæk, mens den var der. Men nu kan fliserne jo nok ikke komme på før til foråret. Men så fylder de da ikke her, når de er hos min bror.

Hilsen Jette

PS. Husk at lukke spørgsmålet.

Kommentar
Fra : sonnic

Dato : 24-01-05 23:34

OK tak for hintet

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 25-02-05 02:23

Hej Sonnic.
Ved du ikke, hvordan man lukker et spørgsmål???
Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : sonnic

Dato : 25-02-05 11:42

Tak for svaret Jernladyen.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 25-02-05 16:02

Selv tak, sonnic. Det var dejligt. Så røg der endnu et spørgsmål af de ulukkede ud af min profil. Der var godt nok mange.
Hilsen Jette