/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Overnatning i New York?
Fra : frbg49
Vist : 1100 gange
50 point
Dato : 02-11-04 16:23

Er der nogen der kan komme med nogle gode råd, omkring Hoteller i N.Y (De er jo dyre Er det tilrådeligt, at "bare" tage derover, og se om man kan finde nogle Hoteler i Lufthavne L.G Lufthavn. (opholdfra den 8. nov og 6 dage frem)

Med Venlig Hilsen og på forhånd tak

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 02-11-04 17:03

Prøv Malibu Studios Hotel
Adr.: 2686-2688 Broadway, Near 103rd Street, N.Y. 10025
3 overnatninger for 3 personer 60$
Det var godt nok i 1993 så prisen er nok ikke den samme.

Men ellers har N.Y. også et udemærket vandrehjem. Problemet er bare at det er svært at få en værlse der.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 02-11-04 20:16

Skyline hotel..

KAn ikk huske adressen.. men et godt hotel, hvis man tænker på prisen.. lå to blokke fra broadway, og fra swimmingpoolen på øverste etage kunne man se emprie bulding nogle gader væk..

Ved ikk hvad vi gav, men tror ikk det var specielt dyrt..

Kommentar
Fra : Zhar

Dato : 03-11-04 17:32

Greenwich village,et multi kulturelt område med de billigste værelser i NY.Ellers er der YMCA (sloane house) 34th.West,centralt og billigt...

Accepteret svar
Fra : pii

Modtaget 50 point
Dato : 14-11-04 21:27

Hej frbg49 og andre interesserede:

Prøv at se på www.sas.dk

eller dét mest direkte link:

http://hotelreservation-dk.worldres.com/script/node.php?NI=1383

Jeg har før fundet billige og gode hoteller på SAS´s hjemmeside.
Har været i New York i ´96 og det store YMCA kostede dengang kun 33$ pr.nat pr.person, men vi følte os mere sikre på det hotel vi boede i på 44.gade ved Broadway. Det kostede dengang 120 $ pr. nat, men var stort set også en stor lejlighed.
God søgning.
Pii

Kommentar
Fra : pii

Dato : 14-11-04 21:34

Hej igen igen

Vær iøvrigt opmærksom på at man skal være i god tid med de billige værelser i Soho og The Village.
Men f.eks. er der eksempelvis hvis man søger d.d.ledigt d.24.juli på

Mini Suites of Minetta
9 Minetta street, greenwich village
New York, New York 10012
United States

Studio Suite.
Antal senge: 1 Antal gæster: 2
til 105.00 $ pr. nat hvilket da må siges at være billigt.

Tjek evt. med dansk turist-kontor, ambassade,konsulat i N.Y. om beliggenhed i forhold til sikkerhed.

Pii

Godkendelse af svar
Fra : frbg49

Dato : 15-11-04 09:55

Tak for svaret pii.