/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Need For Speed Underground Hjælp!
Fra : Mr_Cross
Vist : 495 gange
200 point
Dato : 02-11-04 16:17

Hey alle sammen. jeg har fornyligt været på netcafé hvor jeg for første gang prøvede NFS Underground. så nu har jeg låndt det af en af mine venner. men jeg mangler desværre koden. den har min ven nemlig kommet til og smide væk. så nu spørg jeg om i kender et sted man kan downloade den eller om i har en jeg må få?... men hver sød og skriv for elsker det spil... M.V.H og på forhånd tak Christian.

Accepteret svar
Fra : cfs123

Modtaget 210 point
Dato : 02-11-04 16:43

GSPP-8F45-WSCU-RE8L-YDEV

Kommentar
Fra : xick

Dato : 02-11-04 16:46

Det du spørger om der er jo sådanset ulovligt, og må ikke postes her på kandu, men jeg tror ikke det er så svært at finde det...

Jeg vil ikke give link til nogle sider -bare for at holde mig på den sikre side

Men jeg kan da fortælle dig at der er gode chancer for at finde ulovlige serials ved at søge på google efter noget med NFSU +serial, eller noget i den stil

Håber ikke det er i strid med kandu.dk's regler? Men hvis det er, så skriv det lige til mig

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 02-11-04 16:47

tja... spil er jo dyre...

Godkendelse af svar
Fra : Mr_Cross

Dato : 11-11-05 10:25

Tak for svaret cfs123.