/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Fonts / Spørgsmål
10  Bille1948 320
HJÆLP
Fra : claraogsigne
Vist : 722 gange
100 point
Dato : 02-11-04 02:01

Jeg skal have hjælp til at indsætte mine downloadede fonts i skrifttyper ( windows xp), jeg kan ikke huske hvordan.
Det er noget "kør"; men så kan jeg ikke huske, hvad der skal stå.

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 02-11-04 04:05

Du kan også klikke på [Start] > [Krontrolpanel] > [Skift til klassisk visning] hvis du da ikke har den i klassisk visning.
Der finder du så mappen [Skrifttyper] og åbner den. Klik så på [Filer] > [Installer ny skrifttype...]
Det var bare én måde at gøre det på.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 100 point
Dato : 02-11-04 12:14

Har lige set at man også kan gøre det på en anden måde.
Klik på [Start], klik på [Kontrolpanel], og dobbeltklik derefter på [Udseende og temaer], hvis du vil åbne Skrifttyper. Klik på [Skrifttyper] under Se også.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Godkendelse af svar
Fra : claraogsigne

Dato : 02-11-04 12:49

Tak for svaret dbl, det var nemmere at finde ud af. Skal bare huske at udpakke zipfilerne ellers kan de ikke kopiereres