/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hvor kan jeg få lavet klistermærker?
Fra : _Smilla_
Vist : 4896 gange
10 point
Dato : 01-11-04 22:36

Jeg har nogle produkter som der skal mit navn på og jeg skal der til have lavet nogle klistermærker
til at komme på. Findes der en hjemmeside?

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 01-11-04 22:44

hvis du har en printer kan man hvist bare købe noget blank klistermærke papir :)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-11-04 22:50

Ja, du kan selv lave det, hvis du er lidt skrap med en computer, og man kan ganske rigtigt købe sådan noget papir.
Men ellers skal du lede efter et firma der laver transfers og labels evt stickers.
Men det er halvdyrt.
For nogen år siden gav vi 800,- for at få lavet nogen logoer og staffering til en motorcykel.( 4 små klistermærker og ½ meter med stafferingsstriber.)
mvh dova

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-11-04 23:08

Prøv www.avery.dk

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : 888

Dato : 01-11-04 23:25

Find et etikettrykkeri. F.eks. www.green-label.dk , www.rotaket.dk eller prøv at ringe til egå etikettryk på 86991511 - de er vist nok rimeligt billige på mindre oplag. Ellers søg på etikettrykkeri på google - der er masser af dem rundt om i landet. Se evt: http://soeg.jubii.dk/indeks/Fagregistret/Industrien/Papir_GrafiskIndustri/Etikettrykkerier/ ...

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-11-04 02:19

Hej Smilla !

Prøv at kikke her: http://www.stepshop.dk/alice/index.htm

der er mange muligheder for at bestille diverse klistermærker med tryk efter ønske,
og også andre sjove ting og sager.
God fornøjelse mvh Benny