/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Molo's Julegave !! (500 point)
Fra : Guild
Vist : 673 gange
500 point
Dato : 01-11-04 14:36

I en anden tråd var jeg så letsindig, at spørge til Molokyle's julegave ønske. Efter en masse "snik snak" er her hans "simple" ønske:

"...så hvad med fred på Kandu.dk ?"

Kære Kandu-venner, vi har præcis 53 dage til at bevise Molo, at vi kan skabe fred på Kandu ... og ikke kun julefred ! Den profil, som ændrer en negativ adfærd til den mest positive, vil få de 500 point !

Tråden lukkes den 1. december, men fortæl mig hvorfor det NETOP er dig der fortjener "Molo´s Julegave" ? (Mole skal selvfølgelig også være medbestemmende !)
/PG

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 01-11-04 14:39

.. jeg glemte lige at fortælle at "emesen" vil pakke gaven fint ind .. har er leveringsdygtig i alle størrelser af papkasser.
/PG

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-11-04 14:44

Hvad med fred på jord?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 01-11-04 14:46

> BjarneD
Det var oprindeligt Molo´s ønske .. men blev (af Molo) reduceret til noget mere realistisk ?
/PG

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 14:48

Hej Guild. Ih hvor er det en god ide.

Det der har skabt mest røre i de seneste måneder, har vel været SA's krig imod mig og mine svar/responser.
Jeg har også af og til skældt folk ud for ikke at kunne stave, (det irriterer mig stadigt).
Men hvis jeg kan styre mine "skolelærer-tendenser" og undlade at reagere på SA's provokationer, vil det forhåbentligt få julefreden til at sænke sig over Kandu.

Jeg vil i hvertfald prøve. Kærlige hilsener fra Arne JAkobsen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-11-04 14:51

Er det ikke realistisk
Molo er pascifist så det kan ikke være mindre.
Fred på Kandu er det mere realistisk?

Hvad med gildesbrødre holder de fred?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 14:53

Jeg tilbyder mig selv som Molo´s julegave. Spørgsmålet er blot, om jeg kan være
i een af emesens papkasser - og om jeg kan katagoriseres under 'fred' - nogle ville
nok sige....nej!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-11-04 14:54

Arne det forlyder, at hvis du skifter nick, hvilket måske endda kan være praktisk så forsvinder SA, i hvert fald under sine svampeprofiler.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 01-11-04 15:03

Citat
Den profil, som ændrer en negativ adfærd til den mest positive, vil få de 500 point !

Det vil sige at den hidtil mest grovkornede har de største chancer. Jeg kender et par emner der ikke skal anstrenge sig synderligt, for at være selvskrevne.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-11-04 15:03

Creamygirl - du kan sikkert være i en af mine papkasser.
Men der vil måske opstå lokalt slagsmål, når du piller ved molokyles koder.
Du skal nok også pakkes ind i lidt grønt, så du glider lettere ned (lidt grønne FF'er).

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 01-11-04 15:04

At skabe fred mellem mennesker, der ved deres adfærd er røget i totter på hinanden er ganske umuligt, da det er mekanismer der befinder sig i lille hjernen der styre dem (Afhængighed af dopamin). Så længe de ikke vil vedkende det, er der ikke en løsnings.. Der er jo også kun få promiller af KANDU’er der er problemet. Vi må simpelthen lære at ignorere dem. Det er den bedste medicin…. Det er det med at ignorere, vi ikke så gode til, men det er det der skal til….

Hurtig løsningen på afhængighed af dopamin er følgende : Umådeholden dyrkelse af Sex. Det er sundt og man bliver så dejlig medgørlig.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-11-04 15:05

Husk lige..................at den som forbedrer sig, bør ikke hånes for det.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-11-04 15:05

Tror creamy skal sendes som flaskepost

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 15:06

BjarneD

Jeg kunne godt skifte nick, men tvivler på at jeg ville kunne skifte min måde at skrive på. Så ville alle jo alligevel genkende mig på "travet". Præcis som nogle har kunnet genkende den samme person bag SA's utallige nick's.

Og hvad så om han forsvinder med sine svampeprofiler? Han finder jo, som tidligere nævnt, blot en anden at forfølge. Og med en eller flere andre profiler.

Nej, men hjælp mig med at nå mit mål/løfte ved totalt at undlade at kommentere SA. Som sagt er det hvad jeg vil prøve.

Og ALLE.: Jeg har netop IKKE et nick. Det er mit navn! Det er ærligt, og jeg har kun det samme. Ingen skal få mig til at undsige mit eget navn.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-11-04 15:10

Arne du hedder da ikke arne.jakobsen med småt og punktum og ikke engang mellemrum efter punktum hvor er skolemesteren henne? Det er et nick eller profilnavn om du vil.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-11-04 15:13

Altså arne
Det er da dig der skal hjælpe dig selv og erkende o.s.v. (jvf rpje's 15:04)

Du fik også løsningen: DU FÅR FOR LIDT

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 15:15

Bjarne

Det med små bogstaver og punktum, er ikke min ide. Det er Kandu's. Men jeg tror at alle kan se at mit navn er Arne Jakobsen.

Ska' vi ikke lade det være godt med det? Hilsen Arne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-11-04 15:20

BjarneD/arne.jakobsen
Jeg tror snart i skal bruge kikkert for at se om de 500 nærmer sig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 15:22

Det kan da ikke være rigtigt, at SA på denne måde skal tvinge andre til at skifte deres nick...Hvem bliver så den næste han går efter?!

Hvis livet alligevel ikke giver SA andet end sure citroner, så lad ham da presse saften ud af dem, fylde saften i en vandpistol og sprøjte hvorhen han vil.

Den bedste løsning er (og har hele tiden været) at ALLE lod hans tåbelige tråde stå uden en eneste kommentar. Så sent som igår, eller var det dagen før?! kørte en af hans tråde næææææsten ud af seneste 25 uden en eneste kommentar. Desværre nåede een at sende et indlæg - og derefter plombede flere andre ind....incl arne.jacobsen. Det er ski for dumt!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 15:40

Creamy - Lær nu for pokker at mit nick er arne.jakobsen --- arne.jacobsen er et andet af SA's Pseudonymer.

Emesen - Mit mål/løfte gjaldt selvfølgelig ikke denne tråd. Og ved du hvad? Ski' vær' mæ de poængs.

Dova - Jeg får ikke for lidt - har aldrig fået for lidt. Hwa du så end mener?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 15:42

Sorry (k)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-11-04 15:50

Du skal ikke være ked af det Creamygirl.
Om ikke andet så sender jeg dig til molokyle som mandelgave (det er jo den man deler)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 15:53

Jeg er skam ikke ked af det emesen. Mandelgaven deler man da ikke (gør man?!)
I hvert fald ikke her i huset

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-04 15:56

Jeg følger skam med...

...fristet af emesens tilbud; at skaffe creamygirl en portofrankeret vatrondel-foret papkasse og levering ved døren

GODT INITIV !!! Guild

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 16:22

Fint skal det være!....... vatrondeller

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-04 17:29

Tjaeh... når man nu ikke ka' leverer 'dellerne' selv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-11-04 17:37

Jeg har ingen af de der runde vatfiduser.
Så det bliver alm. træuld - og så støjer det ikke så meget hvis posten taber hende på trappen.
Men men men - det bliver først til jul...............................måske.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 01-11-04 17:47

> Molo
Jeg var bange for at du havde "sovet over" .. tak for dine pæne ord .. men syn's du ikke at sproget er blevet bare lidt bedre ? Det er utroligt hvad 500 kan gøre ved "folket".
Jeg mener at "emesen" får den største opgave .. har lige læst de nye portopriser !
/PG

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-11-04 17:47

emesen, jeg har alligevel så mange point, så du kan da godt få 500 af dem.

Øh, hvis du altså gør gengæld.

Ja fred på jord er nok utopisk, men som andre har sagt, lad os starte i det små og indføre fred her på Kandu.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-04 17:47

Træuld; var det man fik, at vaske sig med i skridtet med, da jeg var dreng : Sundby Boblebad ..også kaldet 'Bobleren'

Sikken en ren og velsoigneret creamygirl jeg får uventet på julebesøg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-04 17:49

Ps. ...det renser, mens det kradser

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 17:55

Hold så op med de julenisser Det ender squ mæ man bli'r juletræ(t) FØR VI NÅR DECEMBER?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-04 18:00

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 18:03

Skulle lige lave mad og straks blev man nedprioriteret til transport i en kasse med træuld..øv, det stikker sq da!

Nå pyt med det - jeg når vel frem alligevel, med eller uden kradsemærker

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 01-11-04 18:14

Og hva' - hvis man kender de 2 herrer der skulle dele mandelgaven - så kom der nok kradsemærker alligevel, Creamy....

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 01-11-04 18:17

Undskyld - fik sluttet lidt tidligt . . . De plejer nok at kunne sende en krads kommentar.

Godt 'initiv' - hvis vi kunne få sagligheden tilbage på KANDU, så er vi kommet langt !
mvh
Niederhof

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-04 18:30

Hva' filan... kommer der nu også 'almidelige' brugere hér ?

Niederhof ...og velkommen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-04 18:32

Skæg for sig ..snot for sig !

IMHO </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 18:41

Hej Niederhof, også velkommen fra mig. Men husk lige på, at sagligheden også afhænger af, at dygtige mennesker er til stede på Kandu. Du har nu været her ½ år og har kun haft indlæg i 6 tråde. På trods af, at du besvarede de 2 og tjente 400 point på det, synes du altså ikke at du har lyst til at melde dig som superbruger. Ja ja, det er da op til dig????
Jeg synes blot ikke at du kan brokke dig over sagligheden, hvis du ikke selv er villig til at yde noget til dens opretholdelse.

Men nu er du da begyndt!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 01-11-04 18:42

Hehe, jeg behøver heldigvis ikke at forbedre mig: Dels er jeg allerede Perfekt! og dels er jeg ikke superbruger, så jeg får ingen glæde af de flotte points!!

Men det bliver da spændende at se, om julefreden sænker sig...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-04 18:45

Birgitta -> Du ve' ik' hva' d'r 'r go't ! ....Superbruger ; ....DR

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 18:54

Molo

Lige et ??

Hvis man tjener f.eks. 1000 superpoint som alm. bruger, bliver de så aktiveret hvis man derefter melder sig som superbruger? Nej vel. De 1000 superpoint er hældt direkte i håndvasken, og kommer aldrig tilbage/op igen.

Har jeg ret eller har jeg ret?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 18:56

Undskyld, der manglede er 'u' - Klip det selv ud og sæt det ind, der hvor I synes det manglede. AJ

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-11-04 18:57

Birgitta du er vel snart superbruger på din nye comp.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-04 18:57

De 1000 point er nøjagtig lige så meget værd .........................................som alle andre point !

</ORAKLET>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-11-04 19:30

De point man optjener som alm. bruger, kommer ikke med i regnskabet om superpoint.
Det gjorde mine i hvert fald ikke.
mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 19:33

Molo - Din gamle grinebider, jeg mener faktisk mit ?? alvorligt? Ved du det eller ikke?

Jo point ER noget værd, spørg bare Toupie. Hun har lige vundet en Bagersvend!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 19:33

Molo - Din gamle grinebider, jeg mener faktisk mit ?? alvorligt? Ved du det eller ikke?

Jo point ER noget værd, spørg bare Toupie. Hun har lige vundet en Bagersvend!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-11-04 19:54

Det har da ikke at gøre med hvor mange point man har, om man vinder.
Der bliver jo trukket lod blandt alle superbrugerne, så i teorien kan en med 1 point da vinde.

dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 19:55

Tak dova. Så du at nu skete det igen? Det der med dobbelte kommentarer. Nu er det efterhånden sket så tit, for så mange forskellige, at jeg er mere sikker på at det ikke er mig der trykker to gange.

Har Du også oplevet at Kandu har været nede flere gange i løbet af dagen?

Jeg har sendt endnu en emil til teamet vedr. Virussen. så må vi se om/hvornår der sker noget ved det? K.H. AJ

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 01-11-04 20:14

Hei guild,jeg skal prøve at få Fred til at komme her på Kandu,
Men ved ikke om det er klokt,har jobbet med ham noen uker nu og jeg kan stadig ikke lide ham,
men men hvis i vil ha ham på så er det på jeres eget ansvar

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-11-04 20:27

Molo har et julegaveønske om fred på kandu. Tvivler på at du får dit ønske opfyldt

Er der nogle, der har et nytårsfortsæt om fred på kandu? Den/de pågældende skulle jo selv kunne leve op til det!

Creamy det spørgsmål, som du tænker på

Citat
Den bedste løsning er (og har hele tiden været) at ALLE lod hans tåbelige tråde stå uden en eneste kommentar. Så sent som igår, eller var det dagen før?! kørte en af hans tråde næææææsten ud af seneste 25 uden en eneste kommentar. Desværre nåede een at sende et indlæg - og derefter plombede flere andre ind....incl arne.jacobsen. Det er ski for dumt!

Jeg er enig. Jeg tror at der kun manglede 3 nye spørgsmål på seneste 25 før det var gledet ud uden nogen kommentar.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-11-04 20:34

Ans een ting ad gangen - molokyle blev påtvunget et juleønske som så er fred på Kandu.............og da julen kun varer lige til påske er ønsket ikke så stort.
Men et nytårsforsæt om fred som skal holde et helt år - er stærke sager.

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 01-11-04 20:42

Håber alle de små andedamme er frosset til inden den 1/12 så julefreden kan spredes og varme. Så er det kun dem i den store hvide verden som slås, og det opdager vi ikke på grund af varme og julefred.

Mvh Karen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 20:44

Hej holniels. Hvis du vil ha' at nogen forstår dig, er du nødt til at sige hvem HAM er? Du ved jo godt at der er tale om
2 personer. Hvis du vil ha' at folk og jeg forstår hvem du mener, er du nødt til at sige det. Vi kan ikke gætte det. Så uanset om du bryder dig om det eller ej, så er det altså: Sig hvad du mener, så det ikke kan misforståes, eller hold mund. Alle disse meningstilkendegivelser, der alligevel kun synger en halvkvædet vise, er til mere skade end gavn.
Hilsen Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 20:57

Arne..altså! hehe..Tror du ikke, at Niels mener han arbejder
med Fred (et navn)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-11-04 20:59

emesen

Er molokyle blevet påtvunget et julegaveønske? Troede faktisk at han ville have mere i løn men han arbejder måske til den tid

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-11-04 21:08

Jeg tror ikke Molo vil ha' me'r i løn...................han vil nok bare gerne ha' alm. løn.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 21:13

Creamy - Jo sikkert. Den havde jeg blot ikke regnet fra Harboe's side. Gnæk - Gnæk

Skål holniels, idag er det Harboe's julebryg der står for skud her hos mig.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-11-04 21:16

Harboe 110 om jeg må be' - tak.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 01-11-04 21:18

Fuldt hus til creamygirl og sorry til arne.jakobsen ,ha

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 21:20

Holniels

Men den er vel ikke nået til Haugesund endnu, (din lille stakkel), du får lige en slat af min: "Slat af min".

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 01-11-04 21:30

Faen da,er ikke noe der hedder julebrygg her,alt der er over 4,7% må man på polet for at få

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 21:47

Gi Faen hadde Polet. HAr du set den anden tråd? den er osse sjov: http://www.kandu.dk/dk/spg/52806

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-11-04 00:35

Hej Guild
God tanke både du og Molo har der, lad os håbe det kan lade sig gøre

Jeg kan ikke ændre andres adfærd eller skabe julefred, men jeg kan gøre mit til at bevare mit positive sind og sende glade tanker til alle i håb om, at alle andre så ......værtsætter det positive og overser det negative - påpeger det positive og lade være med at skrive det negative

// Toupie
Der elsker julefred

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-11-04 00:38

Staveforkertelse det hedder værdsætter

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-11-04 09:12

Citat
Jeg kan ikke ændre andres adfærd eller skabe julefred

Toupie - du kan da spille nogle lystige og glade melodier med din nye "brødrister".

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 02-11-04 09:44

PYH - HA ! (tørrer sveden af panden smiley)
Jeg drømte, at jeg reddede Oprah Winfreys liv lige på et hængende hår. Mens et talkshow var ved at blive optaget havde en gruppe gangstere sneget sig ind bag scene og forsøgte så ubemærket som muligt at komme på skudhold. Jeg opdagede selvfølgelig straks de suspekte personer og fik dem i en intens kamp elimineret en efter en uden at Oprah og gæsterne i studiet nogensinde opdagede at de var i fare.
Se det kræver sin kvinde! (stolt smiley)
Og hvad kan vi så lære af det? At det sætter skrærmydslerne her på Kandu i et perspektiv, så de svarer til krummer. Lagkagekrummer! Uhmm!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-11-04 09:47

Emesen ja det kan jeg, men jeg har altså ikke plads i min lejlighed til alle kandubrugerne, så det er kun mig selv der bliver glad .....men selvfølgelig, dem der har brug for opmundring skal da være velkommen

Arne.Jakobsen
Citat
Jo point ER noget værd, spørg bare Toupie

Selvom det da er herligt at vinde månedens dims, så var tillykkeønskningerne og tilkendegivelserne 1000 gange mere værd

// Toupie

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-11-04 09:50

Hvornår synger så hende der "Winfreys" i operaen.
Men ellers godt gået Muskelberry.
I øvrigt har du og ham der Einstein så evig ret.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-11-04 09:59

Toupie

Det ved jeg godt. Og i øvrigt TAK for "Staveforkertelse". Jeg Ælsker sådanne bevidste, tilligente stavefejl.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-11-04 17:17

emesøn -> Dér har du sgu fat i noget : [ Fra : emesen Dato : 01-11-04 21:08 ]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-11-04 19:23

Yes I know
PS. Jeg savne min rygesmiley...............

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-11-04 21:27

>>emesen....

Har du en eller anden mail jeg kan sende dig en smiley på, så kan du jo selv vælge hvilken du ønsker som erstatning ....
Jeg er ved at lave flere.... men #&%¤&%¤/ - har problemer med min animation shop, den fryser bare totalt, osse selvom jeg har afinstalleret lo.... og installeret på ny, men skal nok få det til, at virke.... før eller siden!!
Ellers skal jeg have fundet et andet program at lave det i.....

Nå, men smid en mail herinde - så kan du se hvad du vil have *S

Karina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-11-04 21:36

midlertidig mail
smiley@hirsenet.dk

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-11-04 21:49

*GG midlertidig ....
ja men det er fint nok...
sender dem nu med det samme....

Karina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-11-04 22:01

Tak mailen er modtaget og nu lukker denne smiley mail igen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-11-04 22:03

- jammen det er bare i orden

Karina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-11-04 22:15

ikke helt i orden
for du forsvandt ud af mit system (læs rod)
Så hvis du lige gider.....en gang til

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-11-04 22:17

*GG.... ja det gider jeg godt samme mail formoder jeg ..

sender dem nu !!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 03-11-04 08:58

Toupie, du kan da sende os alle en "syngende" mail, så får vi alle fornøjelse.
Øh, hvordan lyder en syngende brødrister.

Kommentar
Fra : uro

Dato : 03-11-04 17:55

Fred og fordragelighed til alle ønskes I af ........................................................frk.uro

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-11-04 18:42

Har der ikke allerede været fred et par dage?? Eller er det bare brødrister effekten?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-11-04 18:59

Jo tedd, og det bli'r der ved med at være, ligeså længe I undlader at kommentere SA's indlæg. AJ

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-11-04 19:07

Jeg komme til at tænke på, at det ikke er så godt at sende Creamygirl i en papkasse med træuld. Så måske kan jeg finde noget glitterglanspapir i stedet for.

Jeg havde nemlig lovet, at ungerne kan få det træuld til hamsterne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-04 07:28

Ok. emesen. Send hende bare rå, som hun er. Normalt er hun ikke typen, der ska' pakkes ind i vat og bommuld

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-11-04 13:37

Man ved aldrig Molo! "The harder they come, the harder they fall" Tror creamy inderst inde er en følsom sjæl!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-11-04 15:37

Arne.Jakobsen, velbekommen

Ellebye, det kan da vist kun være en sang med krummer i......eller måske er vi ovre i noget helt andet; en "riste"sang men så skal vi have dem på banen der er vant til at "riste" (som i euforiserende stoffer)

// Toupie

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-11-04 17:33

Vat og bommuld min bare r.. og følsom?! Hæsligheden hos mig har i det mindste den fordel, at man roligt kan gå ud fra, den er ægte

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-04 17:33

tedd -> Nu skal du aldeles ikke begynde at psykoanalysere og fokusere på jeg og min cyber-kærestes følelsesliv ..og hva' du tror ???

Du ka' ik' bevise en skid !

Et kvindemenneske der ka' bøvse alfabetet ..og øver på nationalsangen .. fortjener RESPECT !

creamygirl -> http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-11-04 17:39

Det er vel så ikke lige nu, at vi skal be' Toupie spille et tåreperserromantisk nummer på sin nye brødrister.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-11-04 18:35

Molo--> thi hi, bøverserne ja...For slet ikke at tale om prutterne.
Oj, du skulle have hørt den jeg slog lige før

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-11-04 18:52

Og så er der nogle der mener, at kvinder prutter mindre end mænd, fordi de ikke kan holde mund længe nok til at få tilstrækkelig tryk på...løwn!!!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 04-11-04 19:10

creamygirl,,,Vet du hva du straffen for bigami er?
Svar: To svigermødre

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-11-04 19:17

hehe....jaaaaa, det lyder sansynligt Niels

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-11-04 20:46

Typisk følsom kvindekommentar! Nu spiller hun barsk!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-11-04 21:42

Tedd--> Sikke da en formidabel menneskekender du er*host*
prøv din viden i naturen min ven - den kan have har brug for DIN hjælp!
Giv den en hånd.. Klap en haj!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-11-04 22:57

Tror desværre svampesæsonen er over creamy babe! Det er ellers den eneste natur jeg er blevet expert på pga Kandu Godt jeg snart vender tilbage til bloggerne!

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 05-11-04 06:10

Bloggerne = ?
Oversættelse ønskes

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 05-11-04 06:12

Goplerne?

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 05-11-04 06:21

Nå..Sådan.
Bloggerne kommer: http://www.cultur.com/2002/0702.html

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 08:05

Det var godt Mulberry...................for jeg turde ikke spørge om de der bloggere.
Jeg er altså en af de der bloggere

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 08:13

Bloggerne er vist det Jydske svar på NV (København Nord Vest), så vidt jeg husker :

..et sted hvor naboen ringer på kl. 3 om natten og spørger om hun kan låne en kop citronsyre, noget 'værktøj' og 500 kr. da hun jo som bekendt er på vej til bornholm og iøvrigt har 'sukkersyge'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-11-04 13:28

Bloggerne er gellerup området i Århus. Ellers mange interessante bud

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-11-04 13:32

Hedder det så ikke blokkene

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-11-04 13:33

Næh det hedder uæ melm bloggerne, Dova!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-11-04 13:35

Det er jo rigsjysk Dova, ikke uldsprog!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 13:41

Udtales sikkert noget i retning af Blågården (..ved Blågårds Plads Nørrebro) på Ama'rkansk og er sikkert lige så socialt belastet ...når tedd flytter 'hjem' ..det er

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-11-04 14:21

tedd
Ja sådan udtaler man det jo nok, men stavemåden - se bare hvad det blev tolket som

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 16:47

Tror jeg ved hvad Molos julegave ønske i virkeligheden er for fred på kandu - tjah *G*

Jeg tror han ønsker sig (har han selv skrevet) at kandu var fri for point - hans og andres indlæg om dette kan i selv finde frem til

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-11-04 16:52

RigsJysk????,faen er jo kun to sprog der,Dansk og Tysk eller??,Sverige er jo for langt borte,Hej molokyle og STOR SKÅL,langhelg her siden i går,Så

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-11-04 17:38

Der er da osse Norsk i frederikshavn bl.a. Gætter på der er mange nordmænd der skal ned og smage sneøl i de her dage! Rigsjysk er selvfølig det sprog man snakker i Århus!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 18:47

Hov hov miritdk ikke så mange og store gaver på een gang.
Molo har ønsket fred på kandu fordi han var klar over, at fred på jorden, kunne
det sløve skvat til guild ikke klare.

Tedd - det der rigsjysk, kan det også fås på 1½L dåser.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 19:12

emesen -> Korrekt !

Guild -> Tag det ikke ilde op

miritdk -> Nu bli'r jeg snart forelsket !

holniels -> ..og i lige måsen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 19:33

Nøj manner så skal vi måske snart danne espalier med alle vores tastaturer ved kirken.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 20:01

Jøbber ! </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-11-04 20:21

1½ liter dåser? Må være noget i importerer fra Sverige?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 20:36

Ska det væ'r Jysk så la' det væ'r Jysk...................i store dåser.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-11-04 21:03

Tror ikke på den,er det drikkbart?? tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-11-04 21:04

Jeg er flad af grin! Så tilfældigvis scenen er din! Den kvindelige komiker der var med, var hylende morsom! Og snakkede forøvrigt rigsjysk! Endeligt et nyt komikertalent i lille Danmark!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-11-04 21:05

Må ha drukket for meget her,emesen jo,sorry tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-11-04 21:08

1½ l dåser! Må koste en olieformue i vores broderland!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-11-04 21:49

Jada,morsomt men du får ikke så store portioner her tedd,ha sku det vært men desværre blir det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 21:55

holniels -> Du stikker bare 'Tomaten' her forbi Ama'r ...så finder vi ud af det

..i 'Fadøl-Kiosken' her lige om hjørnet fra hvor jeg bor, ka' man købe 1 L. dåser

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-11-04 22:02

Tar deg på ordet molokyle,sku jo haft en sånn kiosk her,men ville jo sikkert vært kø helt til Oslo,

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 22:04

arfinillit puussiarlu ; Udt. arf-finislit buus-siarslu (Grønlandsk : "6 i en pose" ...øl forstås !!! )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-11-04 22:06

Sex i en pose?,må jo være rimelig stor da

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 22:11

Grønlændere (skrællinger) er jo ik' større

...og når man så bare ligger tæt sammen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 22:13

...og suger maven ind

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-11-04 23:12

Hmm? Har de kommet afrodisium i sneøllen i år?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 06-11-04 01:40

Må ha fatt i et par hu skrællinger da,fint i reserve jo,,

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-11-04 14:02

Nu skal vi jo også passe på, at der ikke går ren søndagsskole i det.

Selvfølgelig er det trættende med ballade konstant.
Men lidt ballade engang imellem er da meget skægt.

Og iøvrigt: Den ballade, man ikke gider deltage i, kan man jo bare springe over.
Så jeg har i grunden aldrig kunnet se noget problem i den meget omtalte "ufred".

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-11-04 14:23

Hva' søren Rellom : Kommer du også hér

Lang tid siden : Hai

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-11-04 14:30

Hai Molo

Ja, jeg har fået travlt med andre ting.
Det sker da stadig, at jeg kikker ind
- men ikke så meget som før.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-11-04 14:47

Jamen; så velkommen tilbage Rellom

Det er ikke så længe siden, skingur også kiggede forbi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-11-04 14:51

Ja Rellom - det var hyggeligt med lidt rim, ind imellem.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-11-04 15:08

Tak.

Rim er netop, hvad jeg har brugt en stor del af tiden på,
og det lader til at fortsætte.
Så jeg ville egne mig meget dårligt som køleskab.

Jeg bliver aldrig afrimet.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-11-04 09:52

Findes der virkelig også en rimer her på kandu?! ...fedt

Velkommen i klubben af svampeeksperter, smileymakers, bøvsende og pruttende kor, IT freaks, psykologer, pædagoger, vise mænd, kloge koner, misbrugere, superbruger, alm. brugere, kærestefolk - og en mængde søndagsskolebørn!!

//Creamy

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-11-04 12:22

Og hyggetastatører.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-11-04 13:53

For slet ikke at nævne mig!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 07-11-04 15:44

Ja

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-04 18:01

Af frygt for at gentage mig selv : THERE CAN BE ONLY ONE !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-11-04 18:22

Troede du passede under alle Creamy's katagorier Molo?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-04 18:29

tedd -> Tro henvises til kategorien : http://www.kandu.dk/dk/emne/20601

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-11-04 18:31

Eller her Molo! http://www.kkk.com/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-04 18:43

...eller : http://www.nn.org http://www.nn.com ....der af en eller anden mystisk grund ingen har snuppet

nn er jo som bekendt : Mr. & Mrs. Smith. John Doug, No Name, Mr. X, Den ubekendte...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 11-11-04 00:22

Lige lidt strøtanker....

1. Da der allerede er sat 500 points af, vil denne tråd sikkert gå i glemmebogen og kun blive vedligeholdt af de der allerede har skrevet indlæg (det er måske også de relevante)

2. Måske der skal udloves 600 points, så kan tråden da komme på seneste 25 indlæg 5 gange.

2. Tråden har været aktiv i 10 dage, gad vide om kandu's virkelig "stabile" server kan klare så mange indlæg i én tråd, der er længe til 1. december.

3. Er det mon ikke mere realistisk med fred på jorden.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 05:19

Soenne ->

ad 1.) Det er muligt at oprette et nyt/parallelt spørgsmål og så blot henvise til dette spørgsmåls URL.

ad 2.) Man kan ikke 'rykke rundt' på spørgsmål i Seneste 25. En forhøjelse af point vil kun flytte spørgmålet op i den kategori hvorunder det er stillet. 500 point er desuden max. Det er ikke muligt at forhøje yderligere.

ad 2.2.) Kandu.dk's server er rimelig ny. Problemet er nok snarere deres database implementation. Se evt. : http://www.kandu.dk/dk/spg/52076

ad 3.) Næppe med George W. Bush ved roret

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 05:21

Ps. mht. den tråd jeg angav herover, behøver du ikke at købe det. Du kan nøjes med at læse spørgmålets ordlyd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 16:50

Guild, jeg tror ikke at molo får sit ønske opfyldt

Du kan evt. læse denne tråd

http://www.kandu.dk/dk/spg/53561

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 01-11-04 14:48

Hej Guild. Ih hvor er det en god ide.

Det der har skabt mest røre i de seneste måneder, har vel været SA's krig imod mig og mine svar/responser.
Jeg har også af og til skældt folk ud for ikke at kunne stave, (det irriterer mig stadigt).
Men hvis jeg kan styre mine "skolelærer-tendenser" og undlade at reagere på SA's provokationer, vil det forhåbentligt få julefreden til at sænke sig over Kandu.

Jeg vil i hvertfald prøve. Kærlige hilsener fra Arne JAkobsen

arne.jakobsen har styrret sine "skolelærer-tendenser" mod "svampearne", da denne profil ikke har været på kandu den seneste tid.

Nu er det bare andre brugere det går udover.

Molo jeg tror ikke, du får det ønske opfyldt

Hilsen ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 17:22

ans -> arne.kakaosen er bestemt ikke nok til at ødelægge julestemningen på kandu.dk for mig

Jeg håber manden besinder sig, inden det en dag bliver kandu teamet for meget og de sender staklen tilbage til de evige svampe- og bitmarker. Lige nu puster arne sig bare op, i evig forvisning om; han nok skal 'klare pynten'.

Jeg så da gerne at arne blev i lidt bedre humør, for jeg er sikker på han sagtens kan blive et hjælpsomt og hyggeligt bekendtskab ..men som det er tydeligt for enhver, som han fører sig frem nu; jf. ram2 og fridaflips bortvisning, der blev foretaget på et lignende grundlag : Uhøvisk sprogbrug og henstillinger fra nogle af dette sites faste brugere, er det kun et spørgsmål om tid, før han ryger på porten.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 17:35

molo

Jeg har ikke tidligere set at du har taget "parti". Du plejer da altid at "glatte" lidt ud, men nu er det måske også blevet for meget for dig?

Det nærmer sig med raske skridt det ram2 og fridaflip blev smidt ud for.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 17:57

ans -> Det har aldrig været sådan jeg ikke har taget parti. Jeg har blot sagt jeg ikke deltager i personlige vendettaer.

Dette skal forstås :

Bruger1 og bruger2 kommer op at toppes på det personlige plan (ellebye, m.fl. vs. ram2, fridaflip) (svampearne vs. arne.jakobsen m.fl.)

I det øjeblik en/flere af parterne henvender sig til/nævner/omtaler mit profilnavn eller kaldenavn : molokyle/molo, så deltager jeg naturligvis på bedste beskub. Jeg prøver dog altid at beherske/begrænse min sprogbrug til det deltagerlogiske niveau, som vedkommende befinder sig på.

Det er jo en synergi effekt i et samspil mellem forskellige personligheder og jeg vil da ikke påstå jeg er neutral. Jeg har også min personlighed, værdier og tolerencetærskel. Jeg er ikke en Chat-Robot

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 18:03

Ps. ans; når nu det er en smalltalk tråd : Kunne du ikke have lyst til en dag at mødes over en gang æbleskiver, gløgg og uforpligtende samtale, sammen med the1best og jeg ?

Jeg er sikker på det kunne være hyggeligt ..og så langt bor vi altså heller væk fra hinanden, så vidt jeg har forstået. Jeg på Ama'r, du i Lyngby og the1best midt imellem ...næsten.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 18:06

Det lyder da hyggeligt.
Vi kunne så mødes midt imellem

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-11-04 14:08

Kandu bliver fiseme snart overflødigt.
Jeg fornemmer en tendens til at flere og flere render sammen enten via messenger, skype og nu også til gløgg og æbleskiver på djævleøen..

Som udgangspunkt for det sociale - er det da fint nok - og sikkert også hyggeligt, meeeen jeg tror, det meget nemt kan udvikle sig til, at kandu bliver endnu mere opdelt i grupper end det er i forevejen, hvilket jeg godt kan frygte bliver kandus 'død'
Det er jo allerede tydeligt, hvem der trives sammen og hvem der ikke gør, selvom vi pt. kun har vores egen og andres nick at forholde os til. Jo mere 'private' folk bliver indbyrdes, jo mere fnidder fnadder bliver der også plads til..
Dette er selvfølgelig blot en holdning (min) og altså ikke nødvendigvis den rette holdning.
Molo nævner Ram2 og Fridaflip - og skal jeg være ærlig, så mener jeg, at det skinner igennem i mange af deres tråde, at flere brugere så sig gal på dem, netop fordi de var 'private' og holdt sammen. Det er her jeg ser en fare for indbyrdes slåskampe, men det skal ikke afholde mig fra at ønske jer en rigtig hyggelig
julehygge eftermiddag alligevel

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-11-04 21:50

creamygirl

Du har da levet højt på at have en "cyber-kæreste"

Molo

Vi dropper det med æbleskiverne. Jeg skal ikke være med til at ødelægge noget.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-11-04 22:22

Er der noget du ikke forstår ved begrebet cyberkæreste Ans?!
Pointen er jo netop, at det gerne skal forblive en cyberkæreste. I det øjeblik jeg evt. mødte Molo privat - ville han jo ikke være min cyberkæreste længere, men een jeg kender personligt.

Og gider du så lige lade være med at spille komedie. Hvad skulle du kunne ødelægge ved at skovle et par æbleskiver ind sammen med min cyberkæreste?!

Jeg er altså voksen Ans - og kan godt skeldne IRL fra kandu. Min dømmekraft fejler skam ikke noget. Det næste bliver vel, at du opretter en tråd og spørger til min sygdom............... Piiiiissss

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-11-04 22:31

Man har vel for pokker ret til at have en holdning til noget uden at den nødvendigvis behøver deles af andre?!

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 15-11-04 22:47

Tråden er vel ikke ved at dø

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-04 08:36

creamygirl -> Det er altså efterhånden meget længe siden ans, the1best og jeg luftede tanken om at mødes. Nu er der blot en lejlighed ..den forstående jul og med deraf følger af guf, gnask og hygge

Jeg skal da ærligt indrømme jeg ikke kan se nogen som helst problemer i forhold til kandu.dk, at brugerne lærer hinanden at kende. Jeg kender da i forvejen the1best og uro. Det har der aldrig skabt noget fnidder. Jeg kan heller ikke se at det jeg evt. lærer ans at kende, skulle få nogen som helst indflydelse på mine svar i DHTML, Javascript, Filosofi ...eller på ans' i Katte, Hus og have, Børn osv... Jeg har da lært mindst en anden bruger at kende gennem kandu.dk, nemlig mango og jeg mener bestemt ikke det har ændret vores brug af kandu.dk. Vi er jo individualister

D. 23-11 er der en anden bruger her fra sitet der har truet med at aflægge mig et besøg. Det har jeg bestemt ikke noget imod. Har man lyst at kigge forbi, sender man mig blot en emil og beder om audiens. Det er selvfølgelig altid en fordel, hvis man lefler og fedter lidt. Eventuelt lokker med lidt våde varer og/eller kontanter

Ps. ..og så hedder det ikke Djævleøen (sjælland), men Lorteøen (Ama'r)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-04 08:40

ans -> creamygirls opfattelse/definition af Cyber-kæresteri er korrekt. Du tror da heller ikke jeg vil møde dette damemenneske i IRL ? Så skal jeg da ha' spærret min konto og få sat lås på mit køleskab med øllerne først

Ps. creamygirl -> http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-11-04 17:16

Hold da kæft Molo - jeg troede du var klogere end som så.
Læs lige mit indlæg 13-11-04 14:08 en gang til. Godt nok ved jeg, at du gerne 'taler' om dig selv, men jeg skriver IKKE specifikt om dig..vel?!

Det er muligt du kan administrere dine kanduvenner og tilmed gør det flot. Men se nu bare hvordan det gik for Keldd og AJ?! de mailede tilsyneladende sammen på et tidspunkt - og hva´sker der?! nu sidder de gud dødme og skriver herinde, at de sletter hinanden fra MSN, mail... whatever!! fordi de er røget i hovederne på hinanden og ikke længere vil være kanduvenner. Hvis ikke dette er fnidder fnadder, så ved jeg sq ikke!

At ans så vælger at drage cyberkæresteri ind i problematikken..Tja, det må hun selv stå inde for. Cyberkæresteri er i mine øjne ikke det samme, som at kende hinanden privat. Og udtalelsen Ans kommer med - kan jeg kun tro, er fordi hun har misforstået mit indlæg. Ram2 og Fridaflip er ikke cyberkærester. De er kærester privat, hvilket jeg anser som noget helt andet. De har noget helt specielt sammen, som os to og andre cyberkærester aldrig vil få...Og hvorfor så det?!?
sq da fordi vi netop IKKE kender hinanden privat. Ren logik! i det mindste for mit vedkommende.
At jeg har sympati for eksempelvis dig, betyder ikke, at jeg lader mig narre til at tro jeg kender dig. Du er alt andet lige ikke andet end et nick i et forum.

Jeg synes det er fint, at man har sympati for nogle profiler - og mindre sympati for andre. Sådan vil det altid være. Der hvor filmen knækker - er som skrevet før tilfældet med Keldd og AJ. Jeg ser frem til, at der kan blive lignende tilfælde fremover. Tro det eller ej, ikke alle besidder dit rolige og behagelige væsen. Kan lige se det for mig, at f.eks svampearne kobler sig på skype - og pludselig risikerer en anden kanduskypebruger, at han lægger endnu en klam side på nettet. Hvor blind har man egentlig lov at være....altså!!

//Creamy

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 16-11-04 17:40

Æbleskiver og Glögg .. og HELT GRATIS !!!

Lørdag den 4. december
Gratis ! .. du læste rigtigt ... så kan det vist ikke blive billigere .. men det gælder "kun" de første 3.000 personer, som møder op.
Se her: http://www.ryaasejladsen.dk/Default.asp?ID=257
.. og så er det ikk' en gang løwn !

/PG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-04 17:48

creamygirl -> Jeg har skam også emilet med arne.jakobsen, men sagde fra .... hvilket iøvrigt blev respekteret og fint nok : Cadaeu til AJ dér

Med hensyn til vi kender hinanden ? ....du har så evig ret http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif

Med hensyn til; hvor filmen knækker, er jeg sgu så split ravende codyl ligeglad ..med om Keldd og AJ ryger i totterne på hinanden ...uanset om jeg kender dem eller ej. Det er dælme da ikke min Kiosk !

Heller ikke hva' svampearne = arne.k ..eller andre kunne finde på.

Jeg står inde for mig selv !!! ...mit ord og mine holdninger. I tvivl ? Bare spørg : Andre interesser ..ska' vi sige 400 påængør ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 16-11-04 18:00

> Molo
Hvis du kommer til Aalborg, så skal jeg nok sørge for at de får en ekstra portion .. og måske også et par til rejsen hjem !
/PG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-04 18:03

Guild -> Vid dig ikke for sikker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-04 18:05

Kun en taabe ...holder med Aab

</FREMADAMAGER>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-04 18:07

Et 'par' til rejsen hjem ? =

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-11-04 18:50

Du fatter jo ikke en dyt Molo. Jeg er sq da udmærket klar over, at det ikke er din kiosk, hvad andre foretager sig. Har du i din rus fuldstændig overset, at kommer folk i klammeri med hinanden og det udarter sig her på kandu, så kan kandu komme i knibe, hvis der forlanges data udleveret til en evt. politianmeldelse. Hvor lang tid tror du selv, at kandu gider blive ved med at se diverse brugere blive udstillet på de mest usmagelige hjemmesider?! - og hvor mange gange tror du de gider tage sig af henvendelser fra de brugere det går ud over?!

Jeg mener bestemt, at de sidste måneder herinde har fungeret fuldstændig som en børnehave. Een ting er, at en tråd kan udvikle sig til et skænderi, eller diskussion mellem to brugere, men det vi har set på det sidste er ikke tilfældigt fnidder, men derimod, at den ene tråd efter den anden bliver oprettet - alene med det formål, at tilsvine og udråbe hinanden som idioter. I mine øjne er kandu´s fremtid usikker.

Og bare for at irritere en bruger eller to, så skydes fluebenet af denne tråd. Den er blevet alt for lang - og jeg har det princip, at en tråd på mere end 150 indlæg ikke længere er interessant.

Enjoy

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 16-11-04 18:57

> Molo
Når nu vi er mange nok (taaber) .. så går det da ikk' så ring' endda !

</FREMADAMAGER> er det en syklub eller pensionist forening ? .. mindes ikke at have læst noget i Nordjyske Stiftstidende om dette "begreb".

Måske jeg alligevel forstår: Frem-ad-amager med kurs øst = udvandring til Sverige .. men hva' får en normal begavet dansker til at bosætte sig i Sverige ? (Citat af Ib Grønbæk = Nordjyde)

/PG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-04 19:04

1.) Det ved jeg ikke ?
2.) Det vil jeg lade advokater og domstole om.
3.) Tro på det !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-04 19:10

Fra : molokyle Dato : 16-11-04 19:04 var svar til creamygirl.

Til dig Guild ->

1.) Havde jeg virkelig skrevet et 'a' for meget i 'taber' ? ....nåeh ja ; det sku' jo rime

2.) Fremad Amager er en MEGET stabil spillende fodboldklup fra LorteØen : De sidste 4 kampe er endt 0 - 0

3.) Sverige ...er dor noget der hedder Sverige ?? Jeg troede det netop hed Nord-Øst-Danmark

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 18-11-04 17:59

.. tråden er aktiv indtil 1. december !!
Så bliver det en dialog imellem Molo og mig .. hvordan/hvorfor "julegaverne" skal deles ud.
Forsøget er vel også: Hvor mange svar på 1 måned .. kan systemet "klare" opgaven ?
Let's wait and see.
/PG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-11-04 18:13

Ork Guild -> Vi har været højere oppe i trådlængde

...og min nuværende kandidat til prisen : De 500 påæng er ; .....Guild

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-11-04 18:29

Så lige at københavns sundhedsborgmester vil forbyde røg i fællesrum på plejehjem! Såden en kælling skulle sgu udvises fra Danmark! Det da en radikal julegave til Molo der flasker sig! Fri os fra radikale fundamentalister!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-04 23:09

tedd -> Jeg er nu ikke den eneste Radikale der ryster på hovedet af rygedebatten i øjeblikket. Folk står på tæerne af hinanden i partiet for at tækkes 'Den Stor-ikke-rygende' Naser Khader, så vi er desværre i mindretal, men sådan er demokrati nu engang også.

Guild -> Jeg har nu endnu en kandidat til 'fredsprisen'. Det er en profil der ikke deltager i denne tråd, nemlig TheRipley, som er en af de få jeg er stødt på gennem det sidste stykke tid, der gør sit for at skabe en smule fred og ro.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-11-04 15:59

Takker Molo,

Men hvis kandidaten skal være den, der ændrer sig mest, så skal jeg jo netop til at lave en forfærdelig masse ballade i geledderne for at leve op til betingelserne, ikke

- Og jeg vil faktisk hellere være på Kandu for sjov

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 16:46

I orden TheRipley

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 22-11-04 11:44

Citat: "Københavns sundhedsborgmester .. skulle sgu udvises fra Danmark!"
Vi jyder mener da udvisningen er startet (Sjælland første gule kort).. næste "step" er Amager (2. gule kort) .. så Molo "hænger i en tynd tråd" .. uden for Danmarks grænser er der ikke mange steder, hvor der uddeles gratis Glögg og æbleskiver.
/PG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 15:48

'Det gula' til Ama'r, men rødt kort til alle der er landfaste med Tyrkiet/Iran/Irak/Afganistan/Rowanda og Nord Korea

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-04 15:56

Øh Molo!!! Broen min ven, Broen!!! Den gør da netop dig landfast med disse lande!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-04 15:58

For slet ikke at nævne Sverige!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-04 16:00

Rowanda? Rwanda? Er det ikke i Afrika? Hvornår er vi blevet landfaste med det kontinent?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 17:01

Siden broen over Suez ! ...men lad os bare glemme broerne ...FARVEL Sverige, Norge, Estland og Thailand

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-04 17:12

Broen over Suez??? Nå det er det du har lavet om natten de sidste par dage?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 17:23

AAAIIIIIHHH RASHGU' ..der er en bandit der der har stjålet mit vidunderbarn af en Dueblå 7 gears Mustang ...fra Quikly til lige under 2.000 på udsalg. Den blev kun 1 år 3 måneder og 22 dage gammel

Den er forsikret, men alligeveller

</MOLOERKEDAFDET>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-04 17:32

Nu vil jeg lige se Troldspejlet, så ska jeg eddermaneme komme efter den bandit bagefter Molo!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 17:47

Fald ned ...lige som jeg allerede er ! ...efter en lyn FF'er direkte i såret

Jeg ser da også Troldspejlet !!!

</MOLOIGODTHUMØRIGEN>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-04 18:26

Pust pust pust pust !!! Fandens mistede ham i holmbladsgade!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 18:35

Dårlig Kondi. Det anede mig tedd -> Din slapsvans !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-04 18:52

Nu skal jeg snart spise æbleskiver. Det bliver ikke på "djævleøen"

creamygirl

Hvad er det du har imod skype? Du er jo selv bruger der.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-04 20:40

Har ikke fået det skrevet hér, men min cykel er vendt tilbage i god behold. Det var tagdækkerne der arbejder på vort nye tag der havde 'botført' den. Den er nu ...og i al fremtid parkeret i vores cykelkælder.

ans -> Vi ses hos the1best, men du er da altid velkommen på 'lorteøen' også. Husk nu; 'djævleøen' er Sjælland, Ama'r er og bli'r en lorteø. Den er jo bygget på affald fra København

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-04 21:47

Jeg tog fejl, så er det på "djævleøen", tror nu at æbleskiverne smager godt nok

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 500 point
Dato : 29-11-04 00:09

[hør] Ama'r : Bygget på affald fra København? Ja, det er sgu rigtigt ...og noget af det bor der endnu !!!

...måtte hellere selv fyre den af, inden nogen skulle komme i tanke om jeg er født på Nørreport

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-04 11:47

Ans > Ja, jeg er tilmeldt skype og for den sags skyld også MSN. Har jeg på noget tidspunkt ytret, at jeg er modstander af denne form for kommunikation?! ...NEJ,
det har jeg ikke...Har du ledt efter mig - siden du ved at jeg er på

Jeg chatter/ringer dog ikke med een eneste her fra kandu. Jeg bruger dette medie til mine rigtige venner. Dem jeg kender i forevejen - og som ikke er tilknyttet kandu!
Forstår du det nu?!

Du kan så fortsat bruge skype som et suplement til at gøre kandu til en lille flok af sammenspiste brugere. Det er dit valg, men jeg har vel lov til at mene, at det ikke gavner nogen eller noget, at man sidder bag kulissen og hvisker tisker sammen. Det er sikkert hyggeligt nok, men jeg er ikke tilhænger af dette...That's all

Jeg har da fået indtryk af, at flere på et eller tidspunkt har mailet sammen af een eller anden grund (sendt materiale til hinanden, eller andet) og ad den vej har opretholdt en kontakt. Dette er noget andet i mine øjne, fordi det ikke omfatter det halve af kandu - og fordi det så ikke er så synligt, som når man i en tråd kan spotte fem syv brugere, der sidder og plaprer om det herlige liv på skype. Det er en tand for (skal vi sige uvoksent ) for mig, men du skal da ikke lade dig gå på af min mening.

Denne bemærkning fra dig, som var lige efter mit indlæg, hvor jeg beretter om min frygt for at kandu er på vej til at blive opdelt i grupper..

Citat
creamygirl

Du har da levet højt på at have en "cyber-kæreste"

Molo

Vi dropper det med æbleskiverne. Jeg skal ikke være med til at ødelægge noget

Får mig i den grad til at betvivle - om min antagelse af din alder kan være korrekt?!
Jeg mener at have set dig udtale, at du har voksne børn - så du er vel mere end 20år...right?!?

Jeg ytrede min mening om det faktum, at folk bliver mere og mere private og forklarede hvorfor jeg anser dette som noget, der 'måske' kan blive til et problem - IKKE at du skulle droppe æbleskiverne sammen med Molo og hans veninde. Faktisk ønskede jeg jer en rigtig hyggelig julehygge eftermiddag sammen - men det valgte du blot at overse...I wonder why?!

//Creamy

Godkendelse af svar
Fra : Guild

Dato : 29-11-04 12:07

Tak for svaret molokyle.
Hej <molo>
Jeg har prøvet at finde kandidaten (kandidaterne) til "Fred på Kandu" .. men det er møj svært. Du har fulgt mange tråde, så jeg overlader jobbet til dig ! Måske du får brug for <JULEMANDEN> (Han kommer nogle gange her på Kandu).
Ærbødigst /PG

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-04 12:16

Guild > åbner du også julekalenderen før tid?!
Det er sgi da ikke den 1 December idag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 15:21

Det er ik' 1. dec. Guild. Du er fra nu af, at betragte som utroværdig !!!

Jeg mener; for at komme med et indlæg i den evige debat om, hvem der kender/støtter/slikker røv/nedgør/hader/osv... hvem, her på boardet : Det er i mine øjne ikke dét, dette; viden-/debat-/chat-/nyhedsforum handler om !

Når en bruger ...ligemeget hvem, spørger/efterlyser/søger noget hér på stedet, sker det under de 'regler', alle der har deltaget i denne og mange andre lignende tråde, udmærket kender !!!

Moral/Etik er noget man diskuterer hér : http://www.kandu.dk/dk/emne/20805

...og dét er sådan set bare dét jeg ville sige

Nåeh ja, ..og ha' det godt

</MOLOKYLE>