/ Forside/ Teknologi / Administrative / Navision / Spørgsmål
10  refi 138
Hvor retter jeg i C5 Light?
Fra : PernilleRosenberg
Vist : 771 gange
20 point
Dato : 01-11-04 12:13

Hvordan retter jeg i C5 Light i et varenr. Har fået oprettet det som en vare, men skal være en ydelse, har tastet salgsprisen ind, men den kom ikke automatisk på ved fakturering, hvor mangler jeg evt. også at skrive salgspris?

Kommentar
Fra : Lizzy

Dato : 01-11-04 12:40

Kunne forestille mig at du ikke har lagt prisgruppen med salgspris på debitor - derved hiver den ikke salgsprisen med på faktura

Accepteret svar
Fra : umv

Modtaget 30 point
Dato : 01-11-04 13:15

Med hensyn til at det skal være en ydelse - dette kan rettes i kartoteket på selve varenummeret.

Godkendelse af svar
Fra : PernilleRosenberg

Dato : 01-11-04 13:30

Tak for svaret umv.
Jeg prøver det.
Hilsen Pernille

Kommentar
Fra : PernilleRosenberg

Dato : 01-11-04 13:39

Også tak til Lizzy, det var det der var problemet