/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
Registrering af geder, hvor?
Fra : Kris
Vist : 722 gange
50 point
Dato : 01-11-04 08:46

Jeg har lige købt mig et par gedekid som jeg gerne vil have registreret og øremærket. Hvor gør jeg det henne?

Mvh.
Kris

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-11-04 08:58

Du kan ringe til en dyrlæge, som kan foretage øremærkningen og den efterfølgende registrering

http://www.plantedir.dk/Default.asp?ID=4078

Hilsen ans

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 01-11-04 09:01
Kommentar
Fra : stanley

Dato : 01-11-04 11:34

Ring endelig IKKE til en dyrlæge, men gå ind på det link, som ans har anvist... Dyrlæger er alt for DYRE og ikke nødvendig for at få dem registreret...

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 01-11-04 14:12

Skulle du finde ud af du vil have flere geder, så kan du få EU tiskud jeg mener du skal op 9, så der er hjælp at hente så det bliver en god forretning.
(GGGG)

Hilsen Robert

Godkendelse af svar
Fra : Kris

Dato : 01-11-04 18:12

Tak for svaret ans og tak til jer andre for jeres tid.
Robert -> Hvor meget kan man forresten få i EU støtte og hvor skal man henvende sig ?