/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Hvor kan man købe en overfaldsalarm?
Fra : _Smilla_
Vist : 702 gange
10 point
Dato : 01-11-04 01:15

vidste ikke lige hvad jeg skulle skrive indlægget under.
Min bedstemor vil gerne have en overfaldsalarm så som
det søde barnebarn jeg nu er :) er jeg sendt ud for
at lede efter en. Det skal være noget med en alarm der
larmer helt vildt. Har hørt noget om at man trækker i en snor....

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-11-04 03:27

Hej Smilla. Prøv at gå ind her: http://www.google.dk og skriv så "overfaldsalarm"
og tryk på SØG - så skal du bare se hvor mange muligheder der er.
mvh Benny

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-11-04 09:08

Er det en "taskealarm" du tænker på kan den købes her http://www.com-elektro.dk/typo/index.php?id=56

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-11-04 09:56

jeg vil da også gerne vide om det skal være en der skal bæres på kroppen eller om den skal være til at aktivere i huset - det er jo ret vigtigt.
Du kan i øvrigt få oplysning om de godkendte former for begge dele hos godkendte vagtselskaber eller forsikringsoplysningen - og selvfølgelig hos de specialiserede leverandører. Det er ganske enkelt forbudt at benytte sig af andre former for alarmer jo.

Det med at trække i en snor - jooooooooo - det findes - men er som regel noget man bærer på sig og måske har fået gennem kommunen pga sygdom osv - og det er jo ikke lige det du mener vel ?

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 09-11-04 09:41

Her er de noget billigere :http://www.spionshoppen.dk/