/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Tele2 erhverv?
Fra : mango
Vist : 549 gange
200 point
Dato : 31-10-04 22:17

Jeg fik for ca. 3 uger siden besøg af 2 vældig søde unge mænd fra Tele2, som bekendtgjorde overfor mig at jeg kunne få telefoni og internet billigere, fordi jeg var momsregistreret..
Så kommer knægten og fortæller at genboen, lige har været i retten med dem....
Pis..tænker man så lige..har i andre nogle erfaringer..altså af nyere dato?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 31-10-04 22:48

ikke som erhvervs kunde, denne besked er blevet sendt til kandu.dk via TELE2 og det går jo udmærket, osse med alt det andet man bruger nettet til. det eneste jeg lige kan sige af negative ting om tele2 er at deres regninger en noget mærkelige. regningen for sidste kvartal lød på 1023,47 kr det hader jeg lidt men ellers er der ikke noget. men en anden bruget lavede fornylig en negativt tip hvor han linker til www.tele2sucks.dk der kan du jo læse lidt.

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 210 point
Dato : 31-10-04 22:50

Jeg har ikke nogen erfaring med tele2, men her er der en statistik, som kan give dig et svar

http://www.teleanke.dk/t2w_334.asp

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-11-04 00:45

har haft noget med tele2 at gøre førhen og synes også deres regninger var lidt lunefulde - aner intet om deres erhvervspolitik.

Men er færdig med dem - helt og holdent - og ønsker ikke at se eller høre til dem mere - netop pga deres mangel på kundepleje - salgsteknikken går jo glimrende !!!!!

og så et lille ps - der er jo snak om at tdc vil opkøbe dem - såhhhhh ????????????

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-11-04 22:31

miritdk...er der det?? oki, det har jeg ikke hørt..

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 14-12-04 22:45

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 14-12-04 22:53

Jeg siger også mange tak

mvh
jakjoe