/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
High FPS Player Models/Weapons (20 point~
Fra : SackZ_Marc
Vist : 415 gange
21 point
Dato : 31-10-04 22:12

Hey..

Jeg ville gerne vide om det er lovligt og bruge High FPS Player Models og / eller High FPS Player Weapons i FFA servere eller til Clan Wars ..?

Eller kan man blive banned for at bruge dem ?

Hilsen Marc

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 31-10-04 23:01

Ja, standard High FPS models er "lovlige" at bruge jvf. MR12 og CPL's egne regler... Men det kan være forskelligt fra ffa til ffa server... Hvilket anti cheat mod der er på osv...

http://www.cstrikerun.com/downloadpm.html

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 01-11-04 14:08

KAn jeg godt blive kicked og banned for at bruge det i en almindelig server eller til CW? og hvad betyder jhv. og MR12?

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 21 point
Dato : 01-11-04 15:29

jvf. betyder jævnfør hvilket betyder i henhold til...

Og om du kan blive kicket eller ej er op til serverens admins... Om de har installeret et plugin som ser det som snyd eller ej... Men i de fleste tilfælde bliver det accepteret... Men ellers så spørg før en kamp om det er ok at bruge high fps models...

Godkendelse af svar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 02-11-04 14:36

Tak for svaret ostemanden.

Kommentar
Fra : ZepQx

Dato : 02-11-04 20:46

Lool sackz