/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
pop up problem
Fra : pk2dk99
Vist : 380 gange
20 point
Dato : 31-10-04 21:34

Hej. Jeg har 2 bærbar computerene men jeg er meget træt med pop ups. Hvodan kan man stop dem?????
Tak og hjelp mig
mvh
pk2dk99

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-10-04 21:37

Den enkleste er Googles engelske toolbar http://toolbar.google.com/

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-10-04 21:38

Skulle måske lige tilføje, at jeg selv bruger Googles toolbar og at den er gratis.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 21:39

installer en pop_up stopper - nemt og ligetil.

Kører du xp så ligger den automatisk i sikkerheden på sp2 opdateringen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 21:40

du kan hente den på www.panicware.com glemte jeg lige at sige *G*

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 31-10-04 21:45

dit spørgsmål hører ikke lige til i denne kategori
men gå ind på og søg på google toolbar
(det tiløjer en lille tool øverst i din exploer)
nogle sider benytter popups som skal kunne ses så kan toolbaren slåes fra

eller søg evt. efter popup stoper
Hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-10-04 21:49

openphone_unlock d har ret med kategorien, men mon ikke det er lettere at han følger mit link
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 31-10-04 21:54

Svar til BjarneD

jo det er rigtigt
jeg havde desværre ikke set alle svar før jeg sendte mit svar ud
så jo følger han dit link virker det sikkert
Hilsen Bjarne

Annuller spørgsmålet
Fra : pk2dk99

Dato : 17-11-06 13:13

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål