/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
friske kyllinger!!!
Fra : pk2dk99
Vist : 565 gange
100 point
Dato : 31-10-04 18:03

Hej derud!
Min familien kan godt tænk sig, at spise nogen selv slagtet kyllinger. Er der nogen som kender kyllinggård i næreheden af roskilde eller i københavn amt som sælger kyllinger med liv i .
hilsen,
pk2dk99

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 31-10-04 20:01

måske du kan finde noget her
http://www.danskfjerkrae.dk/view.asp?ID=7
junior

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 31-10-04 20:31

ja tak, men vi er intresser i at ved om privat kylling gård. som vil også lad os slagte kylling på stedet.
hilsen
pk2dk99

Kommentar
Fra : joeson

Dato : 28-11-04 11:14

Har aldrig hørt om den slags gårde, men prøv at søg under gårdbutikker, måske du er heldig at finde en der.
Ellers må I vist selv til at holde høns.
God fornøjelse
joeson

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 04-02-05 22:46

det kan du/i ikke komme til da vi har en lovgining der skal overholdes.
du bliver nok nød til at holde lidt høns, vi har selv 4 høns og 1 hane og hvert forår får en høne kyllinger, som vi slagter de fleste af resten (næsten) af året giver de æg til os og de kan gå frit i vores have og de lever et godt og frit liv. så klø i bare på.

Kommentar
Fra : joeson

Dato : 04-02-05 23:26

pk2dk99!!

Ser ud til at din interesse er faldet .
Som avler af racehøns kan jeg absolut anbefale jer, såfremt det er jer muligt, at få nogle få høns selv.
Dels får i stor glæde og fornøjelse af dem, men i er også sikker på hvad de er fodret op med.
Mvh joeson