/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
ufrivilligt rumklang på sis lydkort
Fra : leifnel
Vist : 586 gange
50 point
Dato : 29-07-02 00:10

Min bærbare Hi-Grade Notino, med sis 7018 lydkort indbygget, har pludseligt fået rumklang på.

Det er en rigtig rumklangseffekt, med en udklingningstid på omkring et sekund. Hvis jeg havde brug for en efterklangsenhed, ville den såmænd være god nok; men det har jeg nu ikke.

Jeg har ledt kontrolpanelet igennem,men ikke fundet noget mht. "special effects"...

Findes der et program til at lave specielle ting på lydkortet?

(Maskinen kører XP)

Leif

Kommentar
Fra : leifnel

Dato : 29-07-02 23:24

Jeg fandt ud af det.
Komplet ulogisk: I mixeren: Indstillinger, egenskaber:
3 radioknapper: Juster lydstyrken for
1: Afspilning
2: Indspilning
3: Andet

Under 3: er et rullegardin med kun "Indspilning".
Under 2: er der "Vis følgende lydstyrkeindstillinger: Surroundeffekt, Stadion, Bar, Sal"
_HER_ gemmes rumklangen.

Kommentar
Fra : yoogi

Dato : 18-03-04 19:15

Fint du har fundet ud af det.

Kunne du være rar at lukke tråden ?

Kommentar
Fra : leifnel

Dato : 19-03-04 04:47

Jeg kan ikke lukke tråden, da der ikke er nogen, der har givet et svar jeg kan bruge, og så skal de da heller ikke have points for det.