/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
ARKIV SKABE !!!!
Fra : engparken
Vist : 606 gange
200 point
Dato : 31-10-04 12:54

Hej til alle !!
Jeg har set i et blad at man kan bruge et arkivskab til legetøj,dette arkivskab var med 4 eller 5 skuffer som var meget store og dybe.Jeg ville gerne købe 2 arkivskabe til at opbevare legetøj i.
Er der nogen der ved hvem som sælger sådanne skabe eller er der en side som man kan gå ind og se prisen. Disse skabe må gerne være brugte. Håber nogen kan hjælpe mig hilsen engparken.

Accepteret svar
Fra : johnsej

Modtaget 210 point
Dato : 31-10-04 13:00

Mange offentlige forvaltninger/institutioner har et depotrum med gamle kontoratikler m.v. Ofte er bliver der solgt ud af disse, eller afholdt aktion over disse. Prøv at spørge i din kommune - Det kan da aldrig skade.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 31-10-04 14:19

Det smarteste ville da være at gå til www.dba.dk og søge med de rigtige søgeord, feks. skabe. arkivskabe, møbler mm.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 31-10-04 14:45
Godkendelse af svar
Fra : engparken

Dato : 03-11-04 10:20

Tak for svaret johnsej.