/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Mangler softwaren for at unlock Nokia
Fra : cozen
Vist : 478 gange
50 point
Dato : 28-07-02 23:57

Hejsa !!

Nu har jeg både købt min telefon "nokia3310" og et kabel. Men indtil nu har ingen af de programmer som jeg har hentet virket.

SW Version :V 05.47

Kablet virker, da jeg bruger Logomanager og det virker perfekt.

Og jeg har prøvet med programmet: nokall, men den kan ikke lukke sim låsen op den skriver at nr 1 er låst og at de tre andre ikke er låst. Men den kan ikke låse den op.

Jeg har prøvet med programmet: NEO's Master Nokia Unlocker 0.1b , men den skriver bare time out

Jeg har prøvet med programmet: WinLock_110, men der skriver programmet :DESkey Device Driver not Found, Install and Restart Application. Dette har jeg dog prøvet men nej.

Hvis der er en der ligger inde med noget software, som virker, vil jeg meget gerne give point for det, når jeg har det.
og hvis det virker, kan jeg jo overføre et par kr. til din konto.

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 29-07-02 02:56

hei,
det spørs hva slags kabel du har?
og at det kan hende at denne kabelen du har ikke støtter noen av programmene.
du kan prøve å søke etter eller få taki en flashe programm så kan du flashe mobilen.
med flashe kan du oppgradere mobilen og m.m....

Kommentar
Fra : yoogi

Dato : 29-07-02 18:29

Har du købt telefonen med abonnement ? og hvis - hvor længe siden er det i såfald at du har købt den ?

Kommentar
Fra : agenten

Dato : 29-07-02 22:00

Hvad er det for et kabel du har, det skal være et M/F Bus datakabel.

Kommentar
Fra : djkassen

Dato : 29-07-02 23:17
Kommentar
Fra : cozen

Dato : 30-07-02 00:16

Hejsa
Der er blevet spurgt om kablet !!
det er et datakabel som her på siden: http://www.thansen.dk/products.asp?c=78126430&n=282770994#xy

men er det et M/F Bus datakabel ???

steffen

Kommentar
Fra : cozen

Dato : 30-07-02 00:25

Kan det være pga. at min software er så ny ????

Kommentar
Fra : agenten

Dato : 30-07-02 19:19

Nej det er ikke noget med software at gøre,det er et m/f bus kabel det skal står på M bus på den lille kontakt,så skulle det kunne lade sig gøre, men brug EpromTools det funker til alle software visioner.

Kommentar
Fra : cozen

Dato : 31-07-02 00:58

Hejsa agenten

Kan du ikke give mig et link til en URL hvor man kan købe dette kabel og hvor der er et billede, for jeg har jo et datakabel. Det kostede kun 50 kr. så måske det ikke virker ordentlig. dog virker det til min logomanager.
Der er ingen kontakt på, så måske skal jeg købe et nyt kabel.
Henvisning til stedet, med det rigtige kabel og pointene kommer flyvende

Kommentar
Fra : cozen

Dato : 31-07-02 01:05
Kommentar
Fra : agenten

Dato : 31-07-02 21:25

Hej !!!!
Jeg har et Datakabel der virker det kan du købe billigt !!!!!!!
mail til mig på agenten@c.dk

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 04-08-02 12:23

hjælp jeg har prøvet alt men kan ikke få mit unloknings kabel til at køre.
det er til printer porten.
det er et kabel hvor jeg skal bruge mooron@flasher til men programmet er flyttet fra den side.
kan i hjælpe mig ?????

hvor kan jeg købe et unlocknings kabel henne med data converter ???
turbogris er lukket i et par månder.

Kommentar
Fra : skalsted

Dato : 06-08-02 15:51
Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 06-08-02 21:24

ja ja det var der godt nok men det kan ikke davn loedes. sådan noget ....

er der nogen der kan hjælpe mig.
kablet er et dejan flash cabel til printer porten ???

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 09:57

Prøv NokiaTool18

"cozen" <cozen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:7%349.6077$G3.787221@news010.worldonline.dk...
> Hejsa !!
>
> Nu har jeg både købt min telefon "nokia3310" og et kabel. Men indtil nu
> har ingen af de programmer som jeg har hentet virket.
>
> SW Version :V 05.47
>
> Kablet virker, da jeg bruger Logomanager og det virker perfekt.
>
> Og jeg har prøvet med programmet: nokall, men den kan ikke lukke sim
> låsen op den skriver at nr 1 er låst og at de tre andre ikke er låst.
> Men den kan ikke låse den op.
>
> Jeg har prøvet med programmet: NEO's Master Nokia Unlocker 0.1b , men
> den skriver bare time out
>
> Jeg har prøvet med programmet: WinLock_110, men der skriver programmet
> :DESkey Device Driver not Found, Install and Restart Application. Dette
> har jeg dog prøvet men nej.
>
> Hvis der er en der ligger inde med noget software, som virker, vil jeg
> meget gerne give point for det, når jeg har det.
> og hvis det virker, kan jeg jo overføre et par kr. til din konto.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : cozen

Dato : 07-08-02 21:37

hejsa

jeg har ikke opgivet

Men jeg har prøvet alle de ny tools

Jeg kan hente data fra telefonen men når jeg vil unlocke den skriver den fejl kabelikke tilslutter eller sådan noget, men den kan godt hente data fra telefonen den brokker sig kun når jeg vil unlocke den

Kommentar
Fra : cozen

Dato : 07-08-02 21:37

hejsa

jeg har ikke opgivet

Men jeg har prøvet alle de ny tools

Jeg kan hente data fra telefonen men når jeg vil unlocke den skriver den fejl kabelikke tilslutter eller sådan noget, men den kan godt hente data fra telefonen den brokker sig kun når jeg vil unlocke den

Kommentar
Fra : cozen

Dato : 07-08-02 21:37

hejsa

jeg har ikke opgivet

Men jeg har prøvet alle de ny tools

Jeg kan hente data fra telefonen men når jeg vil unlocke den skriver den fejl kabelikke tilslutter eller sådan noget, men den kan godt hente data fra telefonen den brokker sig kun når jeg vil unlocke den

Kommentar
Fra : cozen

Dato : 09-08-02 01:23

Hejsa

Jeg har prøvt disse tools, men jeg tror nu jeg ved hvad der er galt. Mit kabel er et FBUS kabel "tror jeg", Jeg kan nemlig det som jeg skulle kunne med FBUS, men ikke det jeg skulle kunne ku´ med MBUS.

Jeg gav også kun 49 kr for det.

Kan der hjælpes med et MBUS kabel ? Fandt et men det kostede 50 $ og det synes jeg er lidt vildt.

Cozen

"Ole Olsen" skrev d. 07-08-02 09:57 dette indlæg :
> Prøv NokiaTool18
>
> "cozen" <cozen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:7%349.6077$G3.787221@news010.worldonline.dk...
> > Hejsa !!
> >
> > Nu har jeg både købt min telefon "nokia3310" og et kabel. Men indtil nu
> > har ingen af de programmer som jeg har hentet virket.
> >
> > SW Version :V 05.47
> >
> > Kablet virker, da jeg bruger Logomanager og det virker perfekt.
> >
> > Og jeg har prøvet med programmet: nokall, men den kan ikke lukke sim
> > låsen op den skriver at nr 1 er låst og at de tre andre ikke er låst.
> > Men den kan ikke låse den op.
> >
> > Jeg har prøvet med programmet: NEO's Master Nokia Unlocker 0.1b , men
> > den skriver bare time out
> >
> > Jeg har prøvet med programmet: WinLock_110, men der skriver programmet
> > :DESkey Device Driver not Found, Install and Restart Application. Dette
> > har jeg dog prøvet men nej.
> >
> > Hvis der er en der ligger inde med noget software, som virker, vil jeg
> > meget gerne give point for det, når jeg har det.
> > og hvis det virker, kan jeg jo overføre et par kr. til din konto.
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 09-08-02 17:34

nu har jeg fået jeres hjælp et par gange så nu er det vist min tur til at hjælpe jer.
gå ind på www.basicelektronic.dk
de har det helt rigtige cabler og program til
3210,3310,3330,5110,6110,6510,8210
ja dem der plejer at være problemet.
cablet til 400 og gratis dawn loadning
mvh dogma

Kommentar
Fra : cozen

Dato : 09-08-02 17:58

hej dogmadk

kan du ikke lige skrive den rigtigeURL for den du har skrevet passer ikke

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 10-08-02 16:08

det er basic elektronic.dk men brug googel til at finde dem det er det nemmest.
eller jubii søge maskinne
mvh dogma

Accepteret svar
Fra : thomas356

Modtaget 50 point
Dato : 18-08-02 11:27

du kan hente knok 95 det er her http://mudboy.hyperlink.cz/nokia/flasher/soft/knok22.zip pakker det ud og trykker på
modify locks og på reset sp lock så kommer der en advarsel hvor den skriver at du kan ødelægge telefonen mm. det trykker du ok til og så virker det.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 06:53

"cozen" skrev d. 07-08-02 08:37 dette indlæg :
> Hejsa !!
>
> Nu har jeg både købt min telefon "nokia3310" og et kabel. Men indtil
nu
> har ingen af de programmer som jeg har hentet virket.
>
> SW Version :V 05.47
>
> Kablet virker, da jeg bruger Logomanager og det virker perfekt.
>
> Og jeg har prøvet med programmet: nokall, men den kan ikke lukke sim
> låsen op den skriver at nr 1 er låst og at de tre andre ikke er låst.
> Men den kan ikke låse den op.
>
> Jeg har prøvet med programmet: NEO's Master Nokia Unlocker 0.1b , men
> den skriver bare time out
>
> Jeg har prøvet med programmet: WinLock_110, men der skriver programmet
> :DESkey Device Driver not Found, Install and Restart Application.
Dette
> har jeg dog prøvet men nej.
>
> Hvis der er en der ligger inde med noget software, som virker, vil jeg
> meget gerne give point for det, når jeg har det.
> og hvis det virker, kan jeg jo overføre et par kr. til din konto.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 06:53

"cozen" skrev d. 07-08-02 08:37 dette indlæg :
> Hejsa !!
>
> Nu har jeg både købt min telefon "nokia3310" og et kabel. Men indtil
nu
> har ingen af de programmer som jeg har hentet virket.
>
> SW Version :V 05.47
>
> Kablet virker, da jeg bruger Logomanager og det virker perfekt.
>

NEO's Master Nokia Unlocker 0.1b... hvis du sætter din mobil til kablet
, genstarter din pc og bruger neo's program
> så skulle den være der... det virker for mig

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : allmoker

Dato : 27-09-02 23:29
Kommentar
Fra : zomp

Dato : 29-09-02 02:03

kabel hos thansen.dk koster "kun" 149,- og det virker fint, både til logomanager og unlock!
MVH

Kommentar
Fra : cozen

Dato : 06-11-02 00:35

Hejsa igen

Du kan fx bruge programmet: Nokia Tool v3.21

du kan søge efter det i KaZaA

Kommentar
Fra : snisk

Dato : 17-03-03 12:18

Hej Cozen / Dogmadk.
Rigtig - der manglede et bogstav (s) i adr. - bare så andre ikke skal lede efter det ligesom jeg. Adr :

http://www.basicelectronics.dk

- og der er ganske rigtig et par downloads, og det billigste kabelsæt til nokia jeg har set - endnu da.

Kommentar
Fra : kimroy

Dato : 02-08-03 16:31

hej er der en som gider at sende programmet Neo Master Nokia unlocker 0.1b til mig
roys@tdcadsl.dk

mange tak for hjælpen.