/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Samsung Digimax 4100
Fra : hojriiskim
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 31-10-04 11:01

Hey...
Jeg går og tænker på at købe et digitalkamera. Jeg har set et Samsung Digimax 4100 i A-Z i denne uge, til 1479 kr.
Jeg kunne godt tænke mig at hører om det er et godt nok kamera, når man bare skal bruge det til at tage nogle feriebilleder osv. indimellem? evt nogen der har nogle erfaringer med dette kamera? hvad med prisen, er den ok i forhold til hvad man får for pengene?

kameraet kan ses her(pdf): http://www.a-z.dk/internet/az/info/catalogue.nsf/webBrochures/3E276B2934B2F9CCC1256F390041D848/$File/side13.pdf

På forhånd tak...
Kim

Accepteret svar
Fra : akle

Modtaget 100 point
Dato : 01-11-04 15:21

Umiddelbart lyder det som et fornuftigt kamera. 4 megapixels er godt, desuden har det også lyd- og videofrekvens, så det er et godt køb for pengene, når du kun skal bruge det til feriebilleder. Dog burde du investere i et større memorykort til kameraet. Har selv et Canon 3,3 megapixels, og er meget fornøjet med dét.
Ved A-Z kan du altid fortryde dit køb indenfor 14 dage, så gem kvittering og embalage.

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 01-11-04 17:20

Tak for svaret akle.