/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lørdags-sjov
Fra : arne.jakobsen
Vist : 487 gange
10 point
Dato : 31-10-04 00:21

Er der nogen der er friske til lidt lørdags-sjov. Jeg kan da kaste lidt på gaden. Har en lille samling af sjove citater og udtalelser. F. eks.:

1.: Nu gælder det om at sætte tæring efter Færing. (Gæt selv hvornår)
2.: Du skal ikke tage livet så alvorligt, du overlever det ikke alligevel. (Thorkild Tyrring - Racerkører)
3.: Jo højere en Abe klatrer, jo mere røv viser den. (Sagt om ledere)

O.s.v. Er der nogen der har andre? Eller noget andet?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 31-10-04 00:23

00:21 = "søndags-sjov"
/PG

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-10-04 00:29

OK Guild. Det var IKKE sjovt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-10-04 00:30

Det er lørdag indtil man vågner op søndag.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 31-10-04 00:32

Ja arne.jakobsen,,og ligegyldigt hva vej du vender og drejer deg så vender røven bagud,,ha,, eller??

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 31-10-04 00:36

.. nej ikke sjovt, men et faktum !
/PG

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-10-04 00:37

Faktisk er klokken jo kun 23.30 og derfor er det stadig lørdag

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 31-10-04 00:37

Sorry,sku være,,,,og ligegyldigt hva vej man...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-10-04 00:40

Jamen Guild, kan du ikke sige noet sjovt eller sende en sjov smiley, hvad gør du så i denne tråd?

Hej Holniels. Gamle dreng er du på øl igen? Har du nogen sjove citater? Gerne Norske?

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 31-10-04 00:41

Skål Holniels! Er sikker på at den står på Harboe inat.
Kærlig hilsen Reset

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 31-10-04 00:42

creamygirl,er du ikke et par eller tre timer forut??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-10-04 00:43

Jeg mener, hvem sidder og venter på at kl. bliver 02.00?! Mit ur blev stillet tilbage allerede kl.16.00

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-10-04 00:47

Kære Creamy. Hvor godt du end mener det, er det først kl. 03:00 i nat at vi skifter til vintertid. Så ham den kedelige Guild har squ ret. Det ER søndag nu. Men som sagt ovenfor ER det altså lørdag indtil man vågner om søndagen.
Sikken et besvær det ville være hvis man senere skulle tale med vennerne om hvad der skete i lørdags, og skulle til at skelne imellem om kl. var <24 eller >24?

Hej Reset. Walkommen te'

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 31-10-04 00:49

Ja,er jo på øl igen arne.jakobsen,jeg kan lide smagen.Norske citater ligger det lidt dårligt med,har drukket for meget til det nu.

Fuldstændigt rigtigt Reset,Harbo er billigst her oppe for øjeblikket,men efter nogen halvlitere kunne jeg ha drukket Tuborg også jo

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 31-10-04 00:52

Tak Arne. Vil godt tilføje et citat som jeg ofte har tænkt på. Det er min ungdoms-helt Jim Morrison som sang "This is the strangest life I ever known". Gad vidst hvordan hans nuværende liv er?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-10-04 00:53

Holniels

Skulle lige til at spørge dig hvad du mener om de nye Carlsberg-flasker. Men dem du jo sikkert ikke? Dit uforbederlige Harboe-menneske.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 31-10-04 00:56

arne.jakobsen,jeg har ikke vært så heldig at jeg hat prøvet,nej faen,jeg ved ikke der er kommet nye Carlsberg-flasker,er noen år siden jeg var hjemme sidst jo,men da var Elefanterne fine...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-10-04 00:57

Holniels - Manglede ordet <kender>! Klip det ud og sæt det selv ind hvor du syn's det mangler.

Reset - Ok jeg troede Jim var død

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 31-10-04 00:57

Tja, uden Holniels kunne 3-4 Harboe bryggeriarbejder gå arbejdsløse, så skål for Holniels.

Reset

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 31-10-04 01:00

.. og et nyt faktum:
" Mænd er kvinder overlegne. For eksempel de kan urinere fra en bil i fuld fart. " .. nu der tales om de nye flasker.
/PG

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 20 point
Dato : 31-10-04 01:01

... "Det er kun samvittighedsfulde piger, som fører dagbog. De andre har helt enkelt ikke tid" (Tallulah Bankhead)

... "Når blinde mennesker bruger mørke solbriller, hvorfor bruger døve så ikke ørevarmere?"

... "Når en person der spiller på piano hedder en pianist, hvorfor hedder en racerkører så ikke "racist"?"

... "Når en pige gifter sig, afstår hun mange mænds opmærksomhed, til fordel for en enkelt mands uopmærksomhed"

... "Teenagere er Guds straf for at have sex." (Patrick Murray)

Det var fem gode kolde fra kassen....

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-10-04 01:02

Københavnere er som sædsæller: De pisker afsted, og kun én af en million bliver til noget. Finn Nørbygård.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 31-10-04 01:02

Åh ja, Jim er død i dette liv, men han antyder lissom i citatet, at han har haft liv før dette og derfor må man jo formode han er igang men et nyt liv. Eller hvad?

Reset

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-10-04 01:03

Alternative ordsprog:

Dumt, at kaste med sten, når hans far er i nærheden.

Den der ler sidst tænker langsomst.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 31-10-04 01:05

arne.jakobsen,hvis du manglede ordet `kender`så syntes jeg det er flott af deg at du selv fant det,må jo bare gratulere med det,men du må jo ha en stor skål fra meg du

Ja Reset,jeg syntes jeg gør en god jobb for Harbo

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-10-04 01:09

Henrik

Du er Guds gave til denne tråd. De var da æt så ringe endda.

Guild

Du kommer dig. Nu kan du accepteres Men lær lige at lave en smiley, ingen kan jo se på dine bogstaver om du er alvorlig eller ej!

Til Alle med noget i glasset: Lad os skåle for vor Norske ven Holniels der ene mand holder 3 danskere på Harboe-bryggerierne i arbejde. SKÅL FOR HOLNIELS!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-10-04 01:11

Hva´hedder de små plastikrør, der sidder for enden af et snørrebånd?!

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 31-10-04 01:13

Ja SKÅL til alle (Jeg kan heller ikke lave smileys)

Reset

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-10-04 01:14

Creamy

Med det indlæg har du indskrevet dig i historien. (P.S.: Jeg siger ikke hvilken)

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 31-10-04 01:14

Uff da,har i plastikrør der?,vi har knuder,,

Alt blir enklere med øvelse, unntatt det og komme seg opp om morgenen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-10-04 01:18

Ja ja, og mænd er som blendere.
Vi har brug for dem, men ved ikke helt hvorfor

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 31-10-04 01:20

"er noen år siden jeg var hjemme sidst", skriver du Holniels, men helt ærlig er du ikke hjemme nu?

Reset

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 31-10-04 01:21

Creamygirl,så noe her.

En kvinne uten mann, er som en fisk uten sykkel!

Noget sandt i det???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-10-04 01:22

Holniels

Du har ret: Uffeduffeda - Plasticrør! Nej de hedder dimser. Og når de falder af, hvilket de altid gør, bruger vi osse den norske metode.

Creamy

Ikke stille spørgsmål i min tråd - Fy. Hit med svaret.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 31-10-04 01:27

Reset,jeg arbejder og bor her men min eks, børn og børnebørn bor i Danmark,så det vil altid være hjemme for meg ..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-10-04 01:28

Det er ikke kvinder, der gør mænd til fjolser. De fleste er jo gør- det- selv typen.

Faktisk tror jeg at alle mænd er ens. De har bare forskellige ansigter, så vi kan kende dem fra hinanden.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-10-04 01:29

Nu står min Kæleko (Patsy) og Muh'er at hun også godt kunne bruge et sæt nye snørebånd til hendes sneakers. Det er fanname ikke nemt at stille køer tepas. Hvis I vidste hvor stor et besvær jeg havde med at skaffe hende en velsiddende sports-BH da hun ville til at gå til Bowling???? OH Good have mercy on mee.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-10-04 01:31

hehe...hils Patsy

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 31-10-04 01:33

Mannen oppdaget ordet og oppfant samtalen. Kvinnen oppdaget samtalen og oppfant sladderen.

Ei dame fant en flaske med en ånd. Hun fikk 3 ønsker: -Først ønsker jeg og bli 10 ganger klokere enn alle damer. Det hørtes ett smell og hun oppdaget at hun var blitt en mann..

Er det sandt creamygirl??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-10-04 01:38

Det med sladderen....JA
Det andet?! kan jeg dårligt tro er rigtigt

Ligheden mellem en ølflaske og mænd?!
De er begge tomme fra halsen og opefter

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-10-04 01:39

Derfor er de fleste mænd begyndt at drikke dåseøl...right?!

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 31-10-04 01:40

Vi skåler for dem som kan'du...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 31-10-04 01:40

"Reset,jeg arbejder og bor her men min eks, børn og børnebørn bor i Danmark,så det vil altid være hjemme for meg .."
Ok Holniels.Jeg regner med at det er de halvliters Harboe der er skyld i det, men mener du ikke Norge når du skriver Danmark i denne sætning?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-10-04 01:47

Reset

Jeg tror at du har ret. Holniels plejer at sige at han bor på Sydsjælland, og hans familie i Norge. Men hwa faen, shit happens. Æt og?

Creamy

Jeg har nu altid drukket af dåsen. Også før de begyndte at hælde øl på dåser.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 31-10-04 01:48

Vidste der var en grund til jeg drikker dåseøl creamygirl,så det bare ikke før nu,tak du

Nejda Reset,jeg er i Norge,Haugesund helt præsist,familien bor på Fyn ..

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 31-10-04 01:50

arne.jakobsen du må ta det i den rigtige rækkefølge

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-10-04 01:54

Så er det sengetid
Hov; gu ved om får tæller mennesker, når de ikke kan sove?!

Og hvis en snegl taber sneglehuset. Er den så nøgen, eller hjemløs?!

Tja, livet er fyldt med ubesvarede spørgsmål. Jeg ved meget, men ikke alt
De der plastikrør - aner ikke hvad de kaldes, men hælder til dippedutter.

Sov godt, når skønhedssøvnen rammer jer

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-10-04 01:55

Holniels - Undskyld at jeg fik dig placeret på Sydsjælland. Vidste da godt at du var fremmedarbejder på Fyn.

Du er altså rejsemontør med 2 uger i Norge i olieindustrien og 4 hjemme hos familen på Fyn. Skål i Rødvin du gamle,
noget ska' PsycoEddie squ ha' ret i.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 31-10-04 01:55

Holniels! Jeg ER forvirret. Jeg har hele tiden troet, at du boede på Sjælland.

Reset

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-10-04 01:59

Indenfor de næste 10 minutter lukker Kandu ned UDEN at fortælle os det. For at køre deres daglige systemrengøring. Så hvis nogen har noget at sige, skal det være NU.

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 31-10-04 07:43

Creamygirl
mener at det rør der sidder for enden af et snørebånd hedder et taklingsrør
og kommer fra ordet takling
Bevikling af sejlgarn om tampen af en trosse for at forhindre denne i at slå op.

http://www.lodsen.dk/t.html

Hvad er det en kvide på 50 har imellem brysterne, som en kvide på 20 ikke har?

- En navle

Mit ynglings citat

Hvis livet gir dig et ordentligt fur
så spild ej tiden på en tude tur
nej ta dig i stedet en 10 timers lur
for søvn er den bedste kur

Garfield

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 31-10-04 08:13

ps
hvis plastikdinsen/taklingsrøret falder af så få fingrene i et lille stykke krympeflex og sæt det på
for dem der ikke ved hvad krympeflex er så er det noget plastik/gummi slange der krymper når det bliver varmet op
som man bruger til at tætte samlinger på ledning

http://www.krympeflex.info/ny_side_2.htm

det her skulle måske stå under tips

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-04 08:34

holniels -> En pige uden cykel er som en guitar i en tønde øl !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-10-04 09:43

Hejsa og godmorning

Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker, må man selv have en god hånd.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-10-04 10:23

Den korte:
En and er lige tyk på midten.
Hilsen Keldd,som bekekendt vinder af månedens brødrister.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-10-04 10:24

Ups: bekekendt = bekendt.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-10-04 10:27

Tak for oplysningen Danatool
Et af livets mysterier er hermed løst.

Apopos!

Hvad kaldes en mand i saltsyre?!

Et 'løst' problem...selvfølgelig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 11:03

Ligemeget hvad - så blev det her lørdagssjov da til søndagssjov for os andre - gå guldkorn imellem - herligt

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-10-04 16:30

Tak for svaret h_blunck.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-04 17:26

Tag dig ikke af det nylige tip arne. ! Jeg ved ikke : ...jeg gav det NUL stjener !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-04 17:28

Sådan har jeg det bare!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-04 17:31

Har man mnoget at udsætte ???

..så tager man det op : Mand mod Kvinde .....ikke i forum/plenum !

*IMHO* </MOLOKYLE>