/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvordan afspilles en .mkv fil?
Fra : Plambaek
Vist : 15274 gange
56 point
Dato : 30-10-04 20:46

Jeg har en film der er i .mkv format. Hvordan afspilles denne?

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 30-10-04 21:09
Kommentar
Fra : gvdk

Dato : 22-11-04 18:47

Hmmm...forstår ikke helt den site. Har efterhånden downloaded en helt masse derfra - det eneste jeg kan få frem - er lyden. Kan det skæres ud, så selv jeg fatter det??

Accepteret svar
Fra : teesbee

Modtaget 56 point
Dato : 19-01-05 22:15

jeg havde samme problem med at afspille en mkv fil.. men jeg gik ind på ovenstående link, og installerede den nyeste version.. og nu kan jeg afspille filen.. men jeg har også installeret Xvid.. det er nok det der gør det.. for i setup dialogen, står der at man skal ha installeret Xvid...

http://www.xvid.org/

prøv om ikke det virker så..

Godkendelse af svar
Fra : Plambaek

Dato : 26-01-05 14:47

Tak for svaret teesbee.