/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Kan man blive højere?
Fra : Mars1985
Vist : 3929 gange
20 point
Dato : 30-10-04 20:16

Kan man blive højere enten i form af diæter, vitamin, protein -og mineralkure eller træning?

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 30-10-04 20:24

Hø hø tja tjo, og nej. Eller jo det kan du jo, måske. Det kommer an på hvor rank din holdning er. Man kan ændre sin holdning, så man vokser et par cm måske. Men det er ikke altid. Jeg har en rimelig rank holdning i ryggen, og har altid haft det. Jeg ville dog så ønske, at jeg bare var ca ti cm mindre. Jeg er pige og er 187 høj, det er ikke særlig rart altid.

Men tror nu den eneste måde at gøre det på, er ved at styrke ryggen og din holdning

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-10-04 21:35

et lille hø hø herfra også - men har nu ikke set nogen blive højere af de ting du nævner - men af operation kan det lade sig gøre - tror bare ikke lige det sådan gøres uden videre - det er noget med at forlænge knogler osv i benene - uffff

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-10-04 22:23

Hvis du er over 18 år, er der ikke noget der kan få dig til at vokse i højden. Så har man nået sin fulde kropslængde.
mvh dova

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 30-10-04 22:37

En holdning kan ændre meget. Når du kigger på den voksne generation, er der utrolig mange af dem, som går sammenbøjet. Ved at styrke musklerne i ryggen, kan dette altså ændres, så man er mere rank, derved bliver man også højere.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 30-10-04 22:38

Og forresten, det har intet at gøre med, om man er over 18. Jeg er ikke vokset i højden siden jeg var 13..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-10-04 22:51

pipzi
selvfølgelig er der afvigelser,, men nu er du en pige, (ved selvfølgelig ikke om spørgeren også er det) og almindeligvis er piger hurtigere udvokset end drenge, det afhænger også af hvor tidligt man kommer i puberteten m.m., men alligevel siger man som hovedregel, at man ikke kan regne med at være helt udvokset før de 18 år.
mvh dova

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 30-10-04 23:10

Dova, det har du ret i, men igen, ens holdning er sgu også vigtig for hvor høj man er. Hvis du ikke har en rank ryg syner du ikke særlig høj, og du er også mindre end hvis du har en rank ryg. Så...

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 30-10-04 23:52

Det har pigerne helt styr på "Mars" - så du må rette ryggen og derudover bliver du kun "højere" af et par piber med hamp, og måske en to - tre stykker af de der røde svampe med hvide pletter. Men her må du hellere spørge eksperten "SvampeArne" - jeg tror mindst han er 2½ meter høj, så det virker.
Spøg til side, hvorfor vil du gerne være højere ? Kan du ikke nå at kysse din kæreste uden en skammel ?
Lyt til pigerne - RET RYGGEN og glæd dig over livet mvh Benny