/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Arne Jakobsen
Fra : svampearne
Vist : 732 gange
200 point
Dato : 30-10-04 12:18

Kære Arne !

Jeg har nu flere gange efterlyst nogen svar fra dig og flere og flere spørgsmål hober sig op, så jeg prøver lige at samle nogen af spørgsmålene i din elskede biologi, jeg skal nok sende flere point til dig efterhånden som du svarer

Igår havde du et tips
http://www.kandu.dk/dk/tip/9276

Du er så glad og stolt af dit tips du i en anden tråd siger >>fra Absolut troværdig kilde
Det var et tips som var en direkte afskrift fra et nyhedsmagasin tilbage fra og hold nu fast kære læsere Nøjagtig dato d. 18/7-03
opklaret af dova http://www.kandu.dk/dk/spg/51064

SPØRGSMÅL nr 1 ...HVORFOR KOPIER DU ?
SPØRGSMÅL nr 2 ...HVORFOR ER DU KOMMET TILBAGE ??
SPØRGSMÅL nr 3 ...HVORFOR KALDER DU ANDRE ÅNDSSVAGE OG IDIOTER ???
SPØRGSMÅL nr 4 ...HVORFOR LYVER DU ???
SPØRGSMÅL nr 5... HVORFOR SVARER du ikke på direkte ? rettet til DIG

Kom nu.....................

www.svampearne.webbyen.dk

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 30-10-04 16:59

Svampearne....hvor er det dog godt at du har Arne Jakobsen at gå op i! Noget tyder jo på, at hans eksistens gør dit liv så meget rigere og mere interessant.
Så tillykke med det!

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 30-10-04 17:11

B. t. i.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 30-10-04 17:29

Er det en virus dabj?,dette B. t. i. eller?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-10-04 17:39

Prøv lige at se hvad Psykopaten skriver om sig selv på sin hjemmeside:

Citat
Måtte af jer har nok stillet sig selv det spørgsmål...Hvem fan er ham svampeArne - så til jer nysgerrige sjæle følger her lidt info.

Lidt om MIG:

jeg er 44 år og hedder Arne . Jeg bor sammen med min mor Sigrid som er 62 år gammel, har en hund som er 12 år ,den hedder Ib Rene', så har jeg også en kat som er 7, den hedder Emma, så har jeg også en undulat på 10 som hedder Dova og hun er så nuttet.

JOB:
jeg holder enormt meget af våben og ville derfor gerne ind på politiskolen men er ikke optaget.
Jeg har også søgt som sikkerhedsvagt i tivoli, men damen jeg snakkede med i telefonen sagde til mig at det helst kun var mænd som de ville have.
Derfor har jeg nu søgt ind for at blive pædagogmedhjælper i en fritidsordning, fordi vores nabo´s fætter har sagt at der leger de tit med våben.

BOLIG:
Jeg er skrevet op til en lejlighed i Gellerupparken, jeg glæder mig enormt meget til det men man må ikke have mere end 1 dyr der, men min mor siger at jeg bare skal lade være med at fortælle om de 2 andre og så er der ikke nogen der opdager det.

FERIE:
Jeg har været på ferie både i Århus og udlandet nemlig Harzen i Tyskland. Jeg kunne enormt godt tænke mig at få min drøm opfyldt om en rejse til Gardasøen som ligger langt væk og der er varmt der.

SPORT:
Jeg har lige meldt mig til boksning, da min mor sagde at det ville være godt nu hvor jeg er begyndt at arbejde i en fritidsklub, så det glæder jeg mig meget til at prøve.

LIVRET:
Min livret er ris, min kagelivret er riskager,og min ynglingsdrik er ris-the,
det er bare ærgeligt, at jeg ikke selv kan lave mad, da jeg gerne selv ville kunne koge min egne ris.

Men det er sikkert lige så meget løgn, som alt andet han skriver her på Kandu. Han har tidligere påstået at han hygger sig sammen med kone og børn om aftenen, og det hænger jjo heller ikke sammen med denne profil.

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 30-10-04 20:02

Jeg tror at svampearne elsker Arne Jakobsen.

Kommentar
Fra : Professer_Svamp

Dato : 30-10-04 20:38

Jeg vil da godt kikke på arne.jakobsen og se om jeg kan gøre noget ved den tilstand han befinder sig i.
Der skal nok meget skrappe midler for at helbrede

Professer_Svamp

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-10-04 20:40

Nej Axelise. Han er ikke Homoseksuel, han er U-sexuel. Det er derfor han altid angriber andre folk for afvigende sexuel adfærd når de ikke er enig med ham. Men hvad pokker; en 44 år gammel mand der bor alene med sin moar og 3 kæledyr HAR jo også kun mulighed for, ud over krampeonani, at få sin sexualitet tilfredsstillet på U-naturlig måde.
En aften hvor en profil "Natmaden" luftede sin uenighed, svarede svampearne, at han var sikker på at Natmadens Far havde "leget med ham" da han var lille. Det siger da vist RET meget. Ikke sandt?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-10-04 20:44

Og Axelise: Hvis du skulle være i tvivl, er Professer_Svamp den samme som svampearne. Han har jo RET mange profiler, der skiftes til at forsvare hinanden. Lagde du i øvrigt mærke til at svampearne har opkaldt sin Undulat efter den Superbruger der er hans kraftigste (eneste) støtte?

Kommentar
Fra : Professer_Svamp

Dato : 31-10-04 08:36

Efter nu at have undersøgt arne.jakobsen her på klinikken er jeg overbevist om at vi har med et meget svært tilfælde at gøre med, de foreløbige undersøgelser peger på en personspaltning af svær grad, en person som tror at han er alt viden og det næste minut ikke kan lægge 2 + 2 sammen.
Jeg behøver lidt mere tid til at foretage en endnu mere tilbundsgående undersøgelse af denne person.

Håber at brugere her på Kandu har den tålmodighed der kræves for at vi kan få løst dette problem

Professer_Svamp

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 31-10-04 09:59

Jamen det er da gået op for mig, at svampearne har mange "personligheder" her på Kandu. Men jeg holder stadigvæk på, at svampearne er forelsket i Arne Jakobsen. Han er helt besat af ham og keder sig gudsjammerligt, hvis ikke Arne Jakobsen skriver ét eller andet, han kan få lov til at hidse sig op over...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-10-04 11:32

arne-arne-arne (og her mangler en hovedryste-smiley)
Jeg havde ellers overvejet, at jeg ikke ville kommentere denne tråd, men nu fik dine 20:40 og 20:44 mig alligevel til det

Du er stadig så tæske-naiv, at du ikke fatter, at du ikke hjælper dig selv en disse ved den måde du fremturer på hver gang svampearne viser sig. Og det plan du kører dit ordforråd, siger mere om dig end om svampearne, som det lige går ud over her.
Og du ved ikke noget som helst om hvem svampearne er, eller hvor mange profiler vedkommende har.
Og med hensyn til din "konstatering" af, hvorvidt jeg er svampearnes kraftigste (eneste) støtte, kan jeg kun sige, at der tror jeg også du ta'r fejl. Men, som visse andre herinde der deltager i diskussionerne, giver jeg vedkommende ret i sine synspunkter når de er i overensstemmelse md den måde jeg også opfatter tingene på.
I øvrigt opfatter jeg din kommentar om undulaten, mere som din egen opfattelse/mening om min profil, end den spøg der ligger i, at svampearne har opkaldt et imaginært kæledyr efter mit profilnavn.
dova

Kommentar
Fra : Professer_Svamp

Dato : 31-10-04 11:52

Jeg glæder mig til at der bliver opkaldt et kæledyr med mit profilnavn

Et foreslag hvad med en hamster, problemet er bare at der er jo en kat i huset.

Professer_Svamp

Kommentar
Fra : Professer_Svamp

Dato : 31-10-04 14:14

Jeg har nu efter en grundig undersøgelse af arne.jakobsen,kunne fastslå at vi har at gøre med et lidt af en sensation
Jeg har nemlig fundet ud af at vedkommende stammer fra en race kaldet : homo florensis : denne race troede man var uddød, men det viser sig at vi er så heldig at have 1 stk her i Danmark, jeg kan i den forbindelse henvise til en artilel i BT i dag se www.BT.dk hvor man beskriver dette individ.
Man beskriver det sådan at det er et Levn fra fortiden, men der må jeg jo rette til, at det har man skam også her i nutiden, nemlig vores alle sammens arne.jakobsen

Jeg vil i den følgende uge tage kontakt til de folk der har skrevet dennne artikel og vil indtrængende bede arne.jakobsen om også at møde op så de kan få syn for sagen, og se at denne race :homo florensis: virkelig er lys levende

Så alle de Kandu bruger der følger med i alle de indlæg der kommer fra arne.jakobsen kan se at her har vi The Missing Link

Professer_Svamp

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-10-04 17:19

Professor_svamp har måske overset det faktum, at de der har mødt AJ mener at hans hæjde er nærmere de to meter end den ene som disse homo florensis. Umiddelbart ville jeg mene, at den race der er på spil her er 'homo fungus', hvor der jo er hørt om flere af racen her på Kandu

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-11-04 21:35

Øh,ja,de forhistoriske racer har som sådan kun mediernes interesse,og det er jo kun et fåtal der har observeret
en NY race.
Se denne ny race er holdt op med at gå,den kan heller ikke tale,men gør sig forståelig med et tastatur og en computer.
Det er en snæver lille klan,her i Danmark,af de indviede kaldet
KANDU racen.
Dette aspekt af menneskeracen spåes en stor og glorværdig fremtid, det er jo forståeligt nok,så vi vil alle
holde skarpt øje med KANDU mennesket,for der er jo trods alt nogle RET skarpe kanter der skal rettes til.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-11-04 21:59

Homo kandus, det skal nok passe.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-11-04 01:41

Jaja Keldd
Men husk nu på, at Kanduracen også bliver forhistorisk en gang om maaaaaaaange år.
Så kan den tids forskere jo nok få lang tid til at gå med studier af mumificerede kandusser, krampagtigt klamrende sig til
de sørgelige rester af et tastatur og mus, angrebet af en ukendt svampeart.

mvh dova