/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
hvordan forgår det? (webside)
Fra : rudik
Vist : 944 gange
25 point
Dato : 30-10-04 09:42

hej...

jeg har photoshop cs

men hvordan er det , at det virker.

kan man lave HELE hjemmesiden i photoshop og der efter importer det over i dreamweaver og lave linkene og banner reklamen der?

jeg ved ikke hvordan jeg skal formuler det

jeg laver en top banner i photoshop, som skal gå fra den en side til den anden side.
den laver jeg i photoshop.
importer den over i dreamweaver og sætter min banner ind der (fra danban) hvordan kan jeg så være sikker på at banneren bliver der, uden at rykke sig,

spørg løs. hvis i ikke ved hvad jeg mener

Accepteret svar
Fra : Steffansteffan

Modtaget 25 point
Dato : 30-10-04 12:41

Du kan lære og lave et design i photoshop f.eks. ved og læse denne tutorials:
http://www.pcfreek.dk/vistutorials.asp?id=21

Så kan du f.eks. slice det til sidste og så få det udskevet i en html fil og så åbne det i f.eks. dreamweaver som du beskriver.

Held og lykke.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 30-10-04 13:39

hva er det for et værktøj man tegner lige linjer med?
og hvor ligger der i photoshop 8,0 ?

Ps. tak steffansteffan

//rudik

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 30-10-04 13:40

Tak for svaret Steffansteffan.
                  Fandt ud af det.
man har lov til at spørge lidt dumt engang imellem.

//rudik