/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Point til IBM760
Fra : arne.jakobsen
Vist : 488 gange
200 point
Dato : 30-10-04 09:38

Hej Ivan. Tak for hjælpen med min HD.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 30-10-04 10:07

Hej arne

www.hope.dk er også et besøg værd for dig.

Keep an eye on you.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-10-04 10:15

>PsycoEddie

Og du kan heller ikke tale engelsk. Hvad kan du i det hele taget? Ud over at vælte lort ud over alle der ikke deler dine holdninger og syge meninger? Hvornår er du sidst kommet nogen til hjælp i et spørgsmål? Nej vel. Get a life.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 30-10-04 12:11

Hej Arne !

Den eneste der kommer lort og ræwl fra det er fra DIG, du er det mest dumme svin her på kandu så ta og skrub et andet sted hen og vær ubehagelig, du har et seriøst problem som der skal proffesionelle folk til at løse.
Du er og bliver en NAR
http://www.kandu.dk/dk/tip/9481 FØJ FOR SATAN din lede UBEHAGELIGE STODDER.

www.svampearne.webbyen.dk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-10-04 12:20

Kan du for pokker ikke selv se det? Du blander dig her i tråd der ikke kommer dig ved, og det eneste du kommer med er galde og lort. Det gør du altid. Hvorfor går du ikke ind og viser din store svampeviden i det nyeste spørgsmål om svampe der er stillet her i formiddag? Fordi du ikke har en skid forstand på emnet. Og du er åbenbart efterhånden den eneste der ikke er klar over det. ALLE har gennemskuet dig. Den eneste der ikke kan indse at du er er en psykopatisk og infantil lille syg skiderik er dig selv. Fis af fra MIN tråd, din tilstedeværelse er aldeles ikke velkommen.

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 200 point
Dato : 30-10-04 12:33

Hej Arne,

gav det nogen forskel i forbindelse med at fjerne HD password?

Mvh Ivan

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-10-04 12:41

Tak for svaret IBM760. Nej. Du kan læse min forklaring i selve spørgsmålet. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 30-10-04 13:07

Arne Jakobsen der hvor du er - der er jeg også.!!!!!

*****FAT DET DOG*****

Svar på mine spørgsmål dit STORE DUMME SVIN.

www.svampearne.webbyen.dk