/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Nytår 2004
Fra : maria22
Vist : 360 gange
100 point
Dato : 29-10-04 22:54

Jeg har problemer med at finde et sted at holde nytår 2004/05. Jeg leder efter et sted i København hvor man kan spise, danse (se noget fyrværkeri)...det behøver ikke være et helnatsarrangement.
Er der nogle af Jer der kender et sted?

Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : hbirk

Dato : 29-10-04 23:01
Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 31-10-04 20:34

hej1
jEG HAR SELV VÆRET PÅ cHRISTIANIA FOR ET PAR ÅR SIDEN OG DET VAR FAKTISK SJOVT. dET KOMMER SELVFØLGELIG AN PÅ HVILKET FLIP, MAN NU ER TIL!! pRØV DERES HJEMMESIDER!!
hAPPY NEW YEAR!
hILSEN LA.