/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Nero Express 6.0.0.22 og ServicePack2
Fra : mingo2000
Vist : 340 gange
40 point
Dato : 29-10-04 19:55

Er der en som kan hjælpe med opdatering af Versionen, som er nævnt i overskriften?
Min Version er med Dansk tekst.
Lidt svært at finde "Hoved og Hale" i, hvilken konkret side og sted man skal opdatere fra på (Nero's hjemmeside)
Der er åbenbart et "Kompatibilitetsproblem" mellem Express og den nye ServicePack2, og dette skulle blive løst ved en opdatering af min version, sådan har jeg forstået det.
Som nævnt, har jeg været inde på Nero's hjemmeside. Der fandt jeg også en "Liste" over diverse Versioner, men min Version kunne jeg ikke finde. Der er såmænd også nok af muligheder for opdatering, men jeg vil gerne være sikker på, at jeg får fat på den helt rigtige.

På forhånd tak mingoen.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 40 point
Dato : 29-10-04 21:28

Sidder lige og kigger på www.nero.com Ser ud til de kalder det nero reloaded nu! Prøver lige at downloade og se om updaten virker og vender tilbage

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-10-04 22:05

Hmm? Langsom download! Men prøv at åbne Nero Start Smart og tryk på Nero foroven til venstre! Der kan du checke for updateringer!

Kommentar
Fra : per0702

Dato : 29-10-04 22:27

Du skal markerer reload Nero 6 og derefter downloade alle 4 muligheder, en efter en og installerer dem. Derefter er alt OK.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-10-04 00:08

Er det en version du har købt?..eller er det en version du har fået sammen med en brænder..for så kan du ikke opdatere hos Nero..bare en erfaring jeg har!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-10-04 00:28

Hvis det er en version man har fået sammen med brænderen, kan man godt Mango! Ihvertfald efter min erfaring! Det kræver jo så at det er den samme brænder man stadig har i!

Kommentar
Fra : mingo2000

Dato : 30-10-04 00:57

Først tak for svar til tedd, mango og per0702
Jeg har downloaded de 4 pakker, og korrekt det var en noget langsom forbindelse. I sådan et tilfælde hjælper det ikke, at man har en 2MB download
Det har taget mig så lang tid at dowloade, at jeg først nu ser min post og svar på mit ?.
Jeg har endnu ikke installeret, da jeg observerede, at der også var "Sprogpakker" skal disse mon installeres efterfølgende?
Brænderen var installeret i min Pc da jeg købte den (Altså en såkaldt "OEM") så, mon ikke det er OK?
Jeg vil forsøge at installere i morgen, det er ved at være sengetid ... derfor en GOD NAT til Jer alle, og mange tak for hjælpen. (Håber det lykkes)

Mingoen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-10-04 01:03

Ja du skal osse downloade sprogpakkerne Ja jeg opgav osse med min 2 mbit forbindelse! Tror man skal undgå week-ends hos Nero

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 30-10-04 11:09

eller vælge download-site i US: det kører hos mig min. 6 gange så hurtigt

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : mingo2000

Dato : 30-10-04 20:32

Først tak til Jer (Tedd,Mango og Per0702) for hjælpen omkring Download og installering af opdatering for Nero software.
Også en tak til "Smukke ole" for tippet (selvfølgelig, du har helt ret) dur den ene ikke, så prøver man bare en anden forbindelse.
Efter min opdatering ser det ud til, at alting er som det skal være ... supert!

Når jeg nu alligevel har fat i Jer, er der nogen som har et godt råd (hellere erfaring) til hvad man skal købe, hvis man ønsker sig en trådløs hovedtelefon (Blue Thooth) Jeg har i forvejen Logitech Blue Thooth, hvad angår tastatur og mus.?
Jeg er bekendt med, at Logitech har et sæt som kan anvendes (får vist også megen ros) men jeg vil hellere spørge i "Marken"
Hovedtelefonen skal anvendes i forbindelse med "Skype" ... kan dette lade sig gøre?
Vil enhver Blue Thooth hardware kunne fungere via eksv. Logitech's Hub.(Opladeren til musen)?
Er det svært at sætte op?

Med venlig hilsen
Mingoen

Godkendelse af svar
Fra : mingo2000

Dato : 30-10-04 20:34

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : mingo2000

Dato : 30-10-04 20:38

Ups!

Jeg er lidt ny, skal lige have lært at acceptere svar m.m. ... men ingen tvivl om, at jeg kunne anvende svarene fra Jer alle

Alting er OK, min Nero software fungerer igen!

Mingoen