/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
counter strike film
Fra : lars.dk
Vist : 272 gange
50 point
Dato : 29-10-04 18:46

er der nogen der ved hvor jeg kan downloade nogle små counter strike film ligesom dem man kan se på gratis-ting.dk

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 30-10-04 07:47

http://nato.daddeln.de/pv/index.php?nav=files&action=show&id=83 finder du link til ca. 140GB cs film

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 30-10-04 09:44

http://nato.daddeln.de/pv/index.php?nav=files&action=show&id=83 er en god side men hvordan downloader jeg filmene

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 30-10-04 16:25

Først klikker du på den årgang du vil ind i, der får du så en liste over alle de film der er. Klik så på den film du vil downloade. Derefter er det så lidt forskelligt hvad du skal gøre, alt efter hvilken film det er. Men kig efter et sted hvor der står download, så skulle du være på rette spor.

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 31-10-04 08:50

jeg kan ikke finde nogen steder hvor der står download

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 50 point
Dato : 31-10-04 17:08

Har taget en tilfældig film. http://nato.daddeln.de/pv/index.php?nav=files&action=detail&id=3597
Og lige under vurderingsbaren står der download (Download @ 1gkg.de) klik på det link, og der kommer et vindue hvor du skal klikke (Gem)

Hvis du stadig ikke kan finde ud af det, så må jeg vist give op. For så er der kun tilbage at give dig et direkte link til hver film. Og der er jo 100vis af film, så det ville tage mig dage at lave alle de links til dig.
Men her er et direkte link til en film, som er fundet via det link ovenover. Bare for at vise dig at det virker.
http://nato.daddeln.de/pv/index.php?nav=files&action=dl&file_id=3597&mirror_id=33979

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Godkendelse af svar
Fra : lars.dk

Dato : 31-10-04 18:52

Tak for svaret dbl. det var en meget go forklaring du gav mig og jeg synes det var flot at du ikke blev sur på mig når jeg ikke forstod hvad du mente men ved jeg det

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 31-10-04 21:13

Det var så lidt.
Men hvorfor skulle jeg blive sur? Bare fordi en ting er indlysende for mig, betyder det ikke at det er indlysende for andre. Så må man jo bare prøve at forklare det på en anden måde.
Men har du fundet ud af at downloade film? Altså udover den film jeg lavet et direkte link til?

Mvh.
d.Buus