/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MSN + File transfor
Fra : Caine
Vist : 352 gange
50 point
Dato : 28-07-02 13:30

Hej

Jeg har et problem med at sende gennem msn Messenger... jeg bruger win xp pro... den skriver at man skal kontante sin admin eller internet provider... jeg er selv admin... hvis det er noget jeg kan lave om hvordan gør jeg så???

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 28-07-02 13:39

Hej Caine
Du skal slå din firewall fra hvis du vil sende filer i messenger
gør følgende
start-klik på kontrolpanel
klik på netværksforbindelse
højreklik på din forbindelse,vælg egenskaber
så vælger du fanen avanceret
og så fjerne du fluebenet der hvor der står beskyt computeren
gør du det så kan du sende igen
PS-men husk at slå din firewall til igen når du er færdig med at bruge messenger
MVH Brian

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 28-07-02 13:44

Ok...

men jeg har iforvejen sygate og norton firewalls ... skal de også slåes fra???

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 28-07-02 13:46

jeg har lige tjekket den er slået inde network places

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 28-07-02 13:46

ups slået fra

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-07-02 13:49

hej igen
prøv i første omgang og se om du kan sende når den indbygget firewall i xp er slået fra
kan du ikke.så må du også prøve at slå de andre fra
da messenger har bøvl med at sende hvis man har en firewall slået til
hvis det ikke hjælper så må du lige melde tilbage
MVH og en forsat god søndag Brian

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 29-07-02 00:16

hej igen

det virker ikke .... ved ikke hvad der kunne være kaldt????

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-07-02 09:32

Hej igen
Jeg syntes det lyder mærkelig,jeg bruger selv messenger og hver gang jeg vil sende en fil,så slår jeg den indbyggede firewall fra i xp og så virker det.
du har både sygate og norton firewalls og den indbygget firewall instaleret
har du du dem alle slået fra?
hvorfor har du så mange firewall instaleret?
MVH Brian

Kommentar
Fra : Dysmorf

Dato : 29-07-02 13:24

hvilket forbindelse har du? det kan nemlig godt have noget at gøre med visse typer routere som skal konfigureres særskildt...

/Dysmorf

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 30-07-02 00:27

hej...

jeg har stofanet flexrate.... jeg kører kun med sygate og norton... window's egne er slået fra hele tiden... (Er den da god???)