/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
lugter???
Fra : musen123
Vist : 1413 gange
40 point
Dato : 29-10-04 10:44

Hej jeg hedder Pernille.

Jeg har et stort problem, min kæreste lugter for neden og han vil gerne have jeg slikker ham.
vi har talt meget om det men han synes det er pinligt at gå på apoteket eller matas og spørge
så vi tænkte i måske kunne hjælpe os.
er det en shampoo, crem eller lign. han kan bruge for at få lugten til at forsvinde?? hjælp mig.
dette er meget vigtigt for min kæreste og selvfølgelig vil jeg gerne tilfredsstille ham...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-10-04 10:49

Hvis problemet er der også efter "grundig" rengøring, hjælper det ikke med noget creme, deo el.lign. til at prøve at skjule det.
Så bliver han nødt til at smutte op til lægen og forelægge problemet, for så tyder det på at han muligvis har en svampeinfektion el. lign. der kan give en grim lugt.
mvh dova

Kommentar
Fra : hyperactive

Dato : 29-10-04 10:50

Grundig vask med parfumefri bodyshampoo - F.eks. Sanex burde hjælpe... Ellers kan man også få forskellige typer creme med smag... f.eks. http://www.hardcoreshop.dk/ProductDetail.aspx?productId=654&categoryId=40&SubcategoryId=41... Endelig - hvis det er helt galt, kan man få kondomer med smag... http://www.hardcoreshop.dk/SubCategory.aspx?CategoryId=40&SubcategoryId=79

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 29-10-04 11:34

jeg mener iike, at lugten skal pakkes ind i forskellige smagsstoffer. at finde årsagen må være målet. følg dovas råd - lægen. det kan være noget helt banalt, som sagtens kan forsvinde med lægens anvisninger.
vh.
aasenissum

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-10-04 14:15

Hvis det er svampeinfektion, er apoteket behjælpelig med noget i håndkøb
http://www.canesten.dk
Husk at håndkøb, kan du også foretage, og hvis det er svamp, så har du det også, selv om du ikke mærker det.
derudover er babysæbe (natusan) et af de rigtige middler at vaske sig med.

Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : musen123

Dato : 30-10-04 16:56

Hej....

Vi har prøvet med grundig rengøring, også med intimsæbe osv. med alligevel synes vi stadig at der lugter lidt, og det er jo ærgeligt at vi går glip af det, men da min kæreste er ret flov over situationen, nægter han at gå til lægen, jeg har sagt til ham, jeg synes det er det bedste, for hvis han fejler noget, - Hvem ved, det kan måske smitte ??- Men han vil bare ikke, hvad skal jeg / vi gøre ? For så længe der lugter, forblir min mund lukket ....!?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-10-04 17:27

Jamen det må du sige til ham, at han skal, til lægen altså, for hvis det er noget, som du siger, der evt kan smitte er det jo ikke smart, at du kun holder munden lukket.
Ved ikke om du i den forbindelse kender den gamle "huskeregel" der siger, at man ikke bør putte noget ind nogen steder, som man ikke vil have i munden
mvh dova

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-10-04 21:05

Netop dova
musen123 -> luk ikke kun munden, men luk for alt , vær stædig, for din egen skyld.
Alternativ gå selv til lægen, for hvis det smitter har du det også.
Det er nu heller ikke umuligt, at din læge vil hjælpe dig med at få ham, til en konsultation.
måske du kan få din læge til at ringe til ham, og derved få lidt gang i ham.
For visse sygdomme er der direkte pligt, til at møde op.

Tænk på dig selv og din fremtid.
Nu ikke for at blæse en lugt op til en vild sygdom, men aligevel,
Det er vigtigt at have orden i den slags ting.

God sexfri week-end
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : musen123

Dato : 31-10-04 18:31

Vi har fundet ud af hvor lugten kommer fra, tror vi, og vi mener den kommer fra selve penis, kan man smøre canesten der eller ?
han er også begyndt at få lidt røde knopper (udslæt) på inderlårene, hvad kan det være ???- Kan det være cremen eller sæben han bruger ???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-10-04 23:28

Det ka' det godt være, men også så meget andet.
F.eks. irritation fra tøj der gnider på lårene, evt. kombineret med sved eller varme.
Men prøv nu at få lokket ham med til lægen. Det er da bedre at finde ud af hvad der er galt.
mvh dova