/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Kaldenavn til kursus!!!!
Fra : kpm10
Vist : 618 gange
500 point
Dato : 29-10-04 08:38

Hej

Jeg skal til at køre et lille kursus i den lokale ungdomsskole i elektronik. Jeg regner med at eleverne skal bygge en pc-højtaler fra bunden med forstærker.

Men jeg skal finde på et navn til det her kursus som der skal i en brochure der bliver sendt ud, men jeg kan simpetlhen ikke finde på et navn!

Har i et rigtig godt og hurtigt bud!

Er selv kommet med "Elektronik for begyndere"

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 29-10-04 08:45

"Elektronik for alle"

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 29-10-04 08:52

"Elektronik - Det´ smart!" "Elektronik kursus (du får noget gratis)" "Elektronik og Spas" "Sjov med el"
"Øl, hornmusik og elektronik" "Elektronik, nu med veksel strøm"

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 29-10-04 08:58

"Grundlæggende Elektronik"

(Et kursus alle kan følge med i)

Egentlig er dit eget forslag det bedste, da det formentlig er for begyndere.
Det er mere den efterfølgende tekst du skal "sælge" kurset på.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 29-10-04 09:05

hvis du skal fange de unge, så syntes jeg faktisk at du skulle kalde det Elektronik og spas - du kunne måske moderere det til elektronik og sjov

Måske også Leg med elektronik eller noget lignende.

Elektronik for begyndere eller grundlæggende elektronik - det lyder kedeligt, men nu er jeg jo heller ikke en i målgruppen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-10-04 09:51

Hvorfor ikke "Praktisk Elektronik"?

I skal jo lave noget der kan bruges til noget og ikke blinkende diodejuletræer!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-10-04 10:41

Elektronik: Byg din egen PC-højtaler

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 29-10-04 12:43

Learn 'n earn
PG

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 29-10-04 12:47

Det er nogle rigtig gode og sjove forslag i kommer med!

Jeg har sendt nogle af dem vidre til ham der står for det, også må vi se hvad han siger!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-10-04 14:54

Engelsk er så moderne

DIY = Do it yourself

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 17-11-04 10:32

Hvilket forslag var bedst ? .. husk at lukke spørgsmålet !
/ PG

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 17-11-04 10:38

Jeg har ikke fået svar endnu på hvilket der var bedst(hvilket de ville bruge..) men så snart jeg gør det skal jeg nok lukke!!!

Kommentar
Fra : Bulgarien

Dato : 28-06-05 17:26

Hejsa,

Hvad med "Elektronik Musik", når nu de skal lave en højtaler med forstærker?

Kommentar
Fra : steno

Dato : 20-03-06 01:22

Hvad med at kalde det "Sound Wave". Det må efter min opfattelse ikke lyde som Gør det selv fra Boniers. Det er for tamt. De unges ordforråd på engelsk er efterhånden bedre end deres danske, så jeg ville under alle omstændigheder vælge noget på engelsk.

Kommentar
Fra : halloodk

Dato : 23-04-06 23:11

Hvad med "Home made elektronik til pc´en"