/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
cheatcodes til DOOM 3
Fra : Melander
Vist : 385 gange
200 point
Dato : 28-10-04 23:36

hejsa

Jeg har fået DOOM 3 og spillet er jo helt vildt stort, og fedt nok, men jeg elsker snydekoder, bare for hurtigt at se havd spillet byder på, og jeg har fundet dem, MEN jeg kan ikke aktivere den boks jeg skal taste dem i..

Der står at man skal taste [~] (altså 3 tegn, men går ud fra at det kun er ~ der menes....men af en eller anden grund bruges dette tegn i spillet til at toggle mellem dine items....

hvad hulen gør jeg???

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 29-10-04 00:13

Bring up the console with [~] then type any of the following cheat codes:
Note: To enable the console, add +set com_allowConsole 1 to your command-line shortcut for the game. Alternately, you can try using [Ctrl] + [Al + [~] to bring up the console.

Example: C:\Doom3\doom3.exe +set com_allowConsole 1

-or- if your game is stored in a folder with a space:

Example: "C:\Program Files\Doom3\doom3.exe" +set com_allowConsole 1

Accepteret svar
Fra : Steffansteffan

Modtaget 210 point
Dato : 29-10-04 00:15

Står på dansk her hvordan man gør det:
http://www.3dkort.dk/tests_guides/Doom3_opti_2/Doom3_optimering.shtml

Der hvor der står:
Load spillet hurtigere uden introfilm og skift konsol-knappen

Held og lykke med det ;)

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 29-10-04 09:10

Tak for svaret Steffansteffan. tak for den danske version....