/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
hejsa alle sammen
Fra : LoneS
Vist : 345 gange
100 point
Dato : 28-10-04 22:57

hejsa alle sammen

vil bare lige høre om i har købt noget ved Fra games4sale.dk
har nemlige bestil et spil hvor jeg skal indsætte penge på deres konto inden jeg for
det og jeg har jo ikke løst til indsætte penge på en konto hvis det er snyd og bedrag
håber at høre fra jer

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 28-10-04 23:33

Det er jo meget normalt når bestilder ting og sager fra nettet, at du så skal oplyse dit kortnr. o.s.v. Men de trækker ikke pengene fra din konto før de har sendt varen. Så du har absolut ingen grund til at være nervøs for at de snyder dig.

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 28-10-04 23:37

Hej syllemus
Nu har jeg ikke Dankort så derfor skal jeg indsætte dem på en bank konto inden jeg for spillet det var derfor jeg var lidt bange for det
Hilsen Lone

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 29-10-04 00:14

Det må da kunne lade sig gøre, at de sender spillet pr. efterkrav, selv om der godt nok ikke står noget om denne betalingsform på deres hjemmeside. Men ellers kan man jo ringe og spørge dem hvis du ikke allerede har gjort det. Så er man da 100% sikker på at der ikke er nogen der bliver snydt.

Accepteret svar
Fra : syllemus

Modtaget 100 point
Dato : 29-10-04 00:19

Hej igen
Men ellers så tror jeg roligt du kan indsætte pengene på deres konto, du får jo en kvittering på det.
Og for det andet er det et firma der ligger i Danmark, så jeg ville ikke være urolig for det.

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 29-10-04 00:22

Hej Syllemus

ok jeg prøver så må jeg jo se hvad der kommer ud af det

Hilsen Lone

Godkendelse af svar
Fra : LoneS

Dato : 29-10-04 00:23

Tak for svaret syllemus.