/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
De rødhårede og de lange tissemænd.
Fra : creamygirl
Vist : 1734 gange
386 point
Dato : 28-10-04 21:55

FOLKETINGET HAR vedtaget en lov, der forbyder alle mænd under 30 år at bo sammen med mindreårige børn.

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=341975

Tillad mig at reflektere et par dage tilbage.

Klokken er 6.10 – Dagens aviser skimmes igennem. Den altid velformulerede Thøger Seidenfaden har en klumme i Politikken. Skal læses, og så går det galt. Kaffen skvulpede ud over tastaturet, og det let ristede Fillonebrød røg i løgnhalsen. Jeg troede ikke mine egne øjne. DET ER LØGN – Det er edderbrodere mig løgn. Ingen, med et minimum af normal intelligens, kan være med til at forløse sådan et misfoster af en lov.

Jeg læste artiklen en gang til. Seidenfaden, du tager pis på os. Det er en joke af de helt store, men det var den 24. oktober og ikke den 1. april.

Virkelighedens gru sivede langsomt ind. Det danske folketing har vedtaget en lov, hvis seriøsitet er fuldt på højde med navnkundige Jacob Haugaards erklærede programmer om mere vind på cykelstierne og større julegaver. Skal man le eller græde?! - Ud fra nogle tørre statistikker er det påvist, at der er en overvægt af rødhårede mænd under 30 år, der har forgrebet sig på børn.
Klart….. selvfølgelig…. Logik for burhøns. Vores allestedsværende barmvisende og højt inkompetente justitsmord (justitsminister) gennemfører en lov, der uden smålig skelen til retfærdighed, retssikkerhed, menneskerettigheder, logik, fornuft, med et snuptag effektivt og elegant stopper dette fænomen. Godt gået Lene.

Vi kan vel nu eksempelvis forvente at Staten, når Danmarks Statistik kan påvise, at mænd der kører for stærkt på de danske motorveje, oftest er mænd der har en tissemand der er længere end 20 cm. så blot laver en lov, der påbyder disse stakler at lade de overskydende cm. amputere, så er fart problemet løst.

Hold kæft i røret en gang klamphuggere

//Creamy

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 28-10-04 22:03

Hej creamygirl

Vældig morsom, men du tror da vel ikke slev på den? - Vel?

mkh
Frank

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-10-04 22:06

Har du nu også læst HELE artiklen?
Det har jeg og jeg er ikke enig med den gode Thøger ihans betragtninger om loven imod tvangsægteskaber som det altså handler om bag sarkasmen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-04 22:10

Ja jeg hoppede også i med begge ben..må indrømme at jeg havde en smule svært ved at følge med i alle betragtningerne..Men Bjarne og Frank, kunne i ikke lige forklare os uvidende kvindfolk hvad det er vi har misforstået?

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 28-10-04 22:12

Hi Hi

Mvh
Thøger

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-10-04 22:14

Kunne godt, men tør ikke

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 28-10-04 22:14

Hej Creamy girl!
Jeg har læst artiklen og tænkte på, om det ikke er en slet gemt kritik af regeringens 24 års regel. Hvis man udskifter "rødhåret" med "udlænding", "pædofil" med "arrangeret ægteskab" og de 30 år med 24 osv. så synes jeg pengene passer. Også Rohdes udtalelse om, at det jo ikke er nogen menneskeret at bo i Danmark.
Jeg tror altså, at det er det, Seidenfaden alluderer til.
Carg

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-04 22:15

tøsedreng!

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 28-10-04 22:15

Kærlig Hilsen SA /
back in the office

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 28-10-04 22:17

Hov undskyld ... så ikke I andres indlæg før jeg havde sendt mit. Jeg undskylder for at gentage.
Carg

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 28-10-04 22:18

Det er jo dem med den korte der kører for :0)stækt

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-10-04 22:18

Spøg til side, Thøger Seidenfaden har en pragtfuld ironisk måde at fremlægge sine budskaber, men det må siges at være en fiasko når budskabet ikke forståes af alle. Måske et spørgsmål om den type humoristiske sans man besidder.

Historien svarer jo til den gamle pædagogik med at lære børn om raceundertrykkelse ved at gøre de blåøjede eller lyshårede til pariaer og lade børnene lege sig ind i den rolle. En effektiv, men udskældt pædagogisk fremgangsmåde.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-10-04 22:19

carg, fint og enkelt formuleret, hvis jeg må sige det

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-10-04 22:21

Århh for helvede Bjarne. Kunne du ikke have ladet debatten flyde lidt længere, inden du blandede dig?!

PIS! og godnat

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 28-10-04 22:21

Ja, det er svært at skrive om, men - som vi bruger på min arbejdsplads - brug § 1 (Sund fornuft?) Hvis dette var rigtig, ville dette stride imod Grundloven, men det er en god/lidt grov spøg, fra avisens side. Noget jeg egentlig ikke bryder mig om.

Du/I kan selv læse Grundloven her: Det er iøvrigt en god ide, at læse den engang imellem.

http://www.familieadvokaten.dk/index.asp?hovedramme=/lovsamling.html

Mvh og godnat her fra Fyn
Frank

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-04 22:22

Ja Carg, det forstod jeg godt..men hvordan dælen kan han finde på at skrive at der er vedtaget en lov...osv..når det nu ikke er sandt, synes nu den er lidt langt ude..se nu bare os 2 Creamy og jeg, der hoppede i med begge ben..og det er ikke fordi vi er dumme, men fordi efterhånden bliver man jo ikke overrasket over de forskellige lovforslag der fremkommer fra regeringens side..de mennesker er jo mere eller mindre vanvittige.
Hovedrystende og til tider meningsløse forslag..idealistiske...jotak..meget, men med en syg mands sind..det er bare min mening.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-10-04 22:23

Lad nu bare være!
Du kunne aldrig drømme om at SPILLE dum på den måde Creamy, men hvor er problemet hvem har ikke hoppet på den slags i en eller anden form.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-04 22:24

aahh Creamy du er da ikke gået iseng endnu vel?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-04 22:26

Heiii Creamy, vil du ikke være ved at du hoppe i med begge ben?..arrggh come on...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-10-04 22:30

Ikke helt gået i seng, men tæt på. Jo da, hvis det kan glæde andre, at jeg hoppede på spøgen, så lad os bare sige det...no problemos

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 28-10-04 22:31

Hej BjarneD! Jo tak, det er da altid rart med lidt ros

Mango: Jeg er fuldstændig enig!!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-10-04 22:33

Det er da godt gammeldags træls når man misforstår et eller andet, men da vi jo alle gør det på et tidspunkt er det da det sjoveste, at grine sammen, ikk'?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-04 22:37

Jo det er jo så fint med lidt selvironi..og helt ærligt, jeg er sgu så træt af at man ikke må komme med sin mening, uden at man skal sige det rigtige, lyde somom man har en doktorgrad i filosofi eller bare være fandens intelligent..jeg kommer med min mening aligevel...

Vi skal være så smarte, så hippe og hurtige..ellers er man ikke inde..right?

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 28-10-04 22:40

Hej Mango!

Endnu en gang er jeg enig, og det er ret trist, når man tænker på, hvor få mennesker der reelt har en doktorgrad i filosofi.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-10-04 22:48

En doktorgrad betyder jo heller ikke, at man har forstand på noget som helst andet end det man har skrevet disputats om.
Selv om jeg er uenig med Thøger S. så syntes jeg da, at vores lille tråd her beviser at han er i stand til at skubbe til folk og få dem til at diskutere lidt, og hvad med en lille fredsommelig meningsudveksling omkring 24 års reglen nu vi er i gang med politik?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-04 22:57

Arggh en doktorgrad betyder da at han ikke er helt uden evner...og nej naturligvis ikke nødvendigvis at han har forstand på alt, men hvem har det?
Niks,jeg gider simpelthen ikke diskutere udlændingepolitik..min holdning er generelt at der skal være plads til alle og at vi alle er lige meget værd.
Jeg er godt klar over at der er et mindretal der snyder systemet..men sådan er det jo alle vegne...og jeg er hamrende træt af at alting skal lovgives og forbydes..vi bliver jo gjort til handlingsløse og hensynsløse individer, der ikke er i stand til at tænke selv.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-10-04 23:09

Så lader vi det ligge for din holdning, Mango kan nemt blive den samme som når en hund lægger sig på ryggen og blotter struben.
Jeg ville også ønske, at man ikke behøvede at lave så mange regler, men da rigtigt mange mennesker har den opfattelse, at hvis det ikke er forbudt (ved lov) så er det tilladt.
Jeg går ind for 24 års reglen fordi tvangsægteskaber med meget unge ofte vil være ensbetydende med voldtægt af de meget unge kvinder der er fuldstændigt retsløse på grund af kulturelle forskelle. Jeg syntes ikke, at vi som et oplyst samfund skal acceptere fremmede kulturers overgreb (på deres egne) i vores land.
Det er da svært at efterleve regler om ikke at forskelsbehandle på grund af race, tro, køn mm. når dem vi skal behandle som ligestillede i meget høj grad selv diskriminerer. Altså bør vi kræve at de efterlever samme regelsæt som de forventer, at vi efterlever. Ja, det er altså min mening.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-04 23:16

Ja, det er ikke nemt, jeg tænker også her på de mennesker der falder for reglen, som ikke er i noget med tvangsægteskaber elller lign. Prøv at tænke sig at man ikke havde mulighed for at være sammen med sin elskede?
Og ja, jeg ved godt at verden ikke er så smuk som jeg gerne ville have den skulle være...og ØV øv øv øv..gid det ikke var grimt..men gudskelov er verden også smuk..og jeg vil have lov at beholde min naive tro på at mennesker er smukke i sindet..ihvertilfælde de fleste

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-04 23:17

Bjarne din tegnsætning er elendig *GG*

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-10-04 23:25

Er der nogen? (tegnsætning)

Jeg har altid ment, at regler skal overholdes indtil der kommer en særdeles god grund til at "bøje" reglerne, men det skal ikke være folk selv der bøjer, men dem der er uddannet til at foretage fornuftige skøn, men det er jo ikke velset i en liberalt ledet regering, at ansætte nogen for at skabe frihed og lighed. Lidt lige som den liberale gruppeformand i EU der mener, at det er et nederlag for den europæsiske liberalisme, at man vil fravælge en politiker der er imod homoseksuelle og kvindefrigørelse.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-04 23:28

Jamen jeg tror vi er ret enige..

Accepteret svar
Fra : Resistance

Modtaget 386 point
Dato : 29-10-04 03:14

Jeg kan fannerme godt forstå at Creamy hovedrystende opgiver og går i seng. Selvfølgelig vidste hun, som så mange andre, at det var pis, men for at sætte lidt debatfokus på netop fordomme, pædofili, tvangsægteskaber mv. fremførte hun det som hun gjorde.

Det er endnu ikke gået op for alle på Kandu, at Creamys åndelige niveau ligger på et tal, som de ikke engang kan stave til.

Og hvad skete helt forudsigeligt? Det evigt berusede Slaskedyr FrankSP øffer ind med noget pisseligegyldigt om sin arbejdsplads som han konstant ævler om, men som formentlig med rette blot er et værested for småfordrukne ikke afgåede medarbejdere. I øvrigt et voldsomt ord "medarbejder"... En sådan formodes vel at arbejde.

Og BjarneDåm farer med det samme i tasterne for at fortælle alle i Kandu-verden, at han har luret fidusen, og til fulde forstår alting. Sådan.... Man skulle nødig tro at han var dåm, men det er han altså, selv om han gennemskuede dette stunt

Slingrebassen er i det mindste ærlig og bekender, at der er en verden hun ikke fatter. Hmm, det er vi nu nogle, der godt vidste.

Forresten tror jeg det er rigtigt, at rødhårede mænd under 30 har en tendens til pædofili. Jeg tror osse at det er rigtigt, at disse små og småt begavede mennesker der netop er blevet fundet rester af, lever i bedste velgående på Kandu. Kan faktisk profilnavnene på en del af dem.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-10-04 08:03

Jeg skal dælme ikke have fjernet nogen centimeter

...jeg har nemlig ikke kørekort

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 29-10-04 09:00

Er du rødhåret molo??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-10-04 09:05

Tak for de pæne ord Resistance du er vel stadig forundret over, at jeg kan se sammenhængen mellem fedme og størrelsen på menneskets røvhul.. kontra mund...hehe!
Jeg er vel bare differencieret begavet og ja, jeg havde luret at grundloven blev skoddet, og fileme også, at der langt nede i linket bliver gjort opmærksom på, hvad Seidenfaden havde til hensigt med sin artikel.

Pudsigt er det dog, at den 'gode' Bjarne kan gennemskue ironi og sarkasme når det er Thøger der mestrer den, men ikke når jeg forsøger mig. Gu ved hvad denne form for begavelse kaldes?!

Molo er ikke rødhåret. Han har bare en lang tissemand

//Creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-10-04 09:07

Eller rettere sagt en kort. Han skal jo ikke have den kortet af

Kommentar
Fra : mango

Dato : 29-10-04 09:14

Ja i er sgu så karlsmarte alle sammen...resistance...hva fanden har jeg gjort dig, siden jeg skal svines til i den grad...og ja det lykkedes dig at få mig gjort ked af det..er du så glad?

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 29-10-04 10:16

Så så Mango - ikke pive. Bliv du blot glad igen, andet kan sq ikke betale sig

POINT!
Dem får du Resistance. Hvorfor?!....Fordi jeg elsker, at blive feteret for min begavelse og fordi du ikke virker særlig nærtagende.

//Creamy ( ønsker en dejlig dag )

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-10-04 10:42

Det er tydeligt at kun åndsamøben Resistance finder nåde for Creamy nå r hun laver en afbrænder for hun er alt for selvoptaget til at ville spille naiv for, at sætte en debat i gang. Vor herre bevar mig vel

Creamy denne fadæse med at smyge dig om Resistance der elsker at tugte alle vil blive din superfadæse.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-10-04 10:42

Det er tydeligt at kun åndsamøben Resistance finder nåde for Creamy nå r hun laver en afbrænder for hun er alt for selvoptaget til at ville spille naiv for, at sætte en debat i gang. Vor herre bevar mig vel

Creamy denne fadæse med at smyge dig om Resistance der elsker at tugte alle vil blive din superfadæse.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-10-04 10:51

Ryster du på hænderne Bjarne?!
Århh superfadæse mig her og superfadæse mig der. Hvem jeg smyger om, kommer vist ikke dig ved Bjarne. Du kan ikke have alle i ryggen.

Desuden glemte jeg at fortælle, at Resistance ikke kun fik point, fordi han komplimenterer mig, men også fordi han tilsyneladende ikke bryder sig særligt
meget om dig

Jo jo, jeg er skam en ondskabsfuld kælling, men god dag - også til dig..hehe

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 29-10-04 14:20

Shit, hvor er det morsomt. Bjarne Dåm du er da bare for nem (dum) Du hopper i med begge ben. Lad være at gøre dette til en sag mellem Creamy og mig, men kig på det som det handler om........ TRÅDEN.

Creamy bekendtgjorde klart for næsten alle, at hvis det kunne glæde nogen, så kunne hun godt leve med at lade dem tro, at hun var hoppet på dette stunt. At det så fremkalder en nervøs tarm hos dig, og giver dig parkinssonlignende symptomer er da bare til at dø af grin af

Det var dig så sindssyg magtpåliggende at påvise, at Creamy var hoppet på en limpind, og at klogeBjarneD SELVFØLGELIG med sit store vid omgående gennemskuede stuntet, at du fuldstændig krakelerede da det blev tydeliggjort, at Creamy selvfølgelig med sin formentlig smukt emballerede begavelse så glimrende var klar over sagens rette sammenhæng. Du skal altså købe dig et par større sko... hold da kæft de må klemme Ojiii hvor er du NÆM

Mango. Du skal da ikke blive ked af det... Du skal da bare skøjte videre som du plejer. Det har du da glemt om 10 min.

Og slaskedukken...no comments

Creamy.. Tak for din påskønnelse. Det manglede da bare, at din finurlige klogskab, og din søde og frække måde at gebærde dig på ortografisk, ikke skal frem i lyset, så selv svagtseende kan få glæde af det. Jeg er sikker på, at dette afspejler en utrolig sympatisk og sød pige i det virkelige liv. Misundelig er jeg på dem, som har dig som ven / veninde.

God weekend, og pas nu på brændemærker

PS. Molo. er det dig de kalder Molo listepik???

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-10-04 14:43

Hej Resistance.

Ved du, hvad denne Bjarne mener med, at jeg begår en superfadæse ved at smyge
om dig?! kan det mon være et løfte om evig forfølgelse?! Ak og ve! - eller, so be it, det er faktisk ganske morsomt

Pudsigt, så meget Bjarne ved om mig. Han har tidligere udtalt at jeg er en psykopat - et imbicilt kvindemenneske - emotionelt primitivt væsen osv, osv.
Klart, at han nu finder det formålstjenligt, at kalde mig naiv og selvoptaget, selvom jeg 28-10-04 22:30 gjorde klart, at jeg sagtens kan rumme at blive sat i bås som en 'dum gås' (også et hans tidligere udtryk)

Du har ret Bjarne - jeg er dum som en vatrondel og evner virkelig ikke at læse en artikel helt til ende og dermed komme frem til samme konklusion som du selv, selvom det nok så tydeligt bliver pindet ud, så de FLESTE NÆPPE er i tvivl.

Citat
SOM DE fleste nok allerede har gjort, behøver man blot at erstatte '30' med '24', 'mindreårige børn' med 'ægtefæller' og 'rødhårede' med 'indvandrere' for at genkende en aktuel dansk situation og debat, der har nøjagtig dette indhold.

Silly me
Man skal holde sin mund...ja man skal - og ALDRIG åbne en tråd på kandu med håb om lidt sjov - det kan kun gå galt.

Du er nu ikke nogen 'slap strømpesok' Resistance - og må hjertens gerne betragte dig som en ven til mig.
God weekend til dig også - og husk nu, at de 21 genstande - er pr uge (host)
Æv, hvorfor denne forskelsbehandling?! - Jeg må kun drikke 14

//Creamy

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 29-10-04 15:07

Creamy.

Tak Piwwww. Det er de sødeste ord jeg har hørt i dag. Og dog, der var lige for lidt siden een der sagde at jeg var savnet, men alligevel var dine ord også cacao i øregangen. Jeg er din gode ven. Jeg er stolt.

Slap strømpesok..... *GG* Nej, så hellere en selvsiddende sort på et smukt nybarberet pigeben, selv om der nemt smutter en maske , når benene ærbart krydses.
Men hvad pokker, der er jo altid en Fakta i nærheden *GG*

14 / 21 gst.. Du får min ration, alle 21 - sådan. Jeg har ikke fået en dråbe i denne uge, og skal på arb. hele weekenden.

God weekend til dig.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 29-10-04 23:23

Ja Creamy man kan få den mistanke at det var dig der oprettede Resistance..hold da kæft hvor er i kvalmende at høre på..begge til hope! Bvaddr!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 29-10-04 23:23

Hvad er en psykopat?

Psykopater er kendetegnet ved at have et stort behov for kontrol og fokus på egen person. De er som regel ude af stand til at sætte sig ind i andre menneskers følelsesliv og behov. Det betyder at en psykopat kan overskride grænser og opføre sig på måder som almindelige mennesker vil finde uacceptable. Mange psykopater har desuden en fantastisk evne til at fralægge sig skyld og vil ofte prøve at charme sig ud af mange situationer.

Psykopater er ikke sindssyge. Det er man, hvis man har en manglende eller svigtende opfattelse af virkeligheden, for eksempel vrangforestillinger. Det har en psykopat ikke. Han ønsker blot at opbygge en verden af tilbedere, der retter sig efter hans ønsker. Derfor er der også godt fyldt op med psykopater rundt omkring i fængslerne, selvom man ikke nødvendigvis bliver kriminel fordi man har psykopatiske træk i ens personlighed. En psykopats krav om fokus og tro på egen storhed samt trang til at tilfredsstille egne behov på bekostning af andre, kan nemlig drive ham til store forbrydelser.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-10-04 00:54

Øhh, er det så DIT følelsesliv og behov, jeg /vi ikke magter at sætte mig /os ind i Mango?!...
og fortæl mig venligst, hvorfor i alverden jeg skulle gøre mig besvær med at sætte mig ind det. Du er dog kun et nick i et dybt godnat forum - og du interesserer mig ikke en tøddel. Jeg har godt lagt mærke til, at du gerne lægger dit liv ud til offentlig skue, og gentagne gange gør opmærksom på, at du 'kender' folk her fra kandu privat.
Jvf: Molo, skingur (kristina), Arne.Jakobsen, tutfis og Franksp. Meeeeen bette Mango, det vil jeg skide på - du er Mango (et intetsigende nick) i mine øjne og ikke en skid andet. Dine følelser har jeg ikke ansvar for, og NÆGTER nogensinde at påtage dem - det må være dine kæres opgave( hvis du har nogen), at gøre dig tryg i din hverdag. Jeg er et nick 'Creamy' i cyberspace, som du IKKE kender, og som du ALDRIG kommer til at kende, fordi jeg hverken har tid eller lyst til at beskæftige mig med dig privat, hverken på MSN eller mail...jo før du accepterer det jo bedre!

I'm really sorry - du er åbentbart ikke bare dum, men ganske som Resistance formulerer det - ualmindelig dum - og nej velsignede Mango, jeg må desværre skuffe dig. Jeg har IKKE oprettet profilen Resistance, men jeg indrømmer gerne, at han tiltaler mig...Hvad er din undskyldning for at lægge så stor vægt på hans ord?!

Thi hi....Du har været i den STORE ordbog kan jeg se. Om en psykopat ikke er sindsyg skal jeg være usagt, men en gedigen dumrian er dog nem at spotte..dig

Hold da kæft, hvor er du dog selv kvalmende, og undskyld udtrykket - et nærtagende FJOLS, uden sans for humor overhovedet...Mon ikke du skulle drikke dig et par øller, eller fyre en fed. Verden er knap så ond, når man 'ser lyset' fra anden sal i en brandert, eller anden form for rus (har jeg hørt )
Hmm, og dog - jeg har jo oplevet dig i en brandert - og det blev du sq ikke bedre af.

Vor herre bevares, hvor er du i grunden fattig. Tag dog fat om dit virkelige liv (hvis du har noget) i stedet for at lade dig gå på af cyberworld.

Hvis ikke jeg lige havde været på druk, så gik jeg sq igen

> Resistance.
Du siger bare til, når du igen trænger til søde ord. Jeg er såmænd ikke så sart - og formår sagtens at give ud når det kræves...yeeeeees, sån´er jeg bare, og jeg er hamrende ligeglad med, hvad Mango, Bjarne og andre mener om det....Bvadrr - gid de må tisse i sengen. Hehe...kender du typen, der sidder og indånder duften af deres egne prutter...og det endda med velbehag -
bvadrrr - det gør Mango garanteret

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-10-04 15:57

Og for lige at sætte tingene på plads, så lad mig fortælle, at blandt mennesker er der langt flere kopier end originaler. Behøver jeg udpensle, at jeg finder det langt mere stimulerende at kommunikere med en 'orginal' frem for en kopi?!

Jeg forbeholder mig ret til, at kunne lide nøjagtige de mennesker (kandubrugere) der passer mig. INGEN skal dirigere mig rundt som en anden cirkushest

Det er muligt jeg ikke kender vejen til succes, men jeg ved dog, at nederlag begynder med at prøve at gøre alle andre tilfredse

Til Mango.
Nu du har gjort dig ulejlighed med at grave noget frem om psykopater, så tillad mig at oplyse dig lidt om mental retardering.

lettere grad (IQ på 50-69)
middelsvær grad (IQ på 35-49)
sværere grad (IQ ca. 20-34)
sværeste grad (IQ under 20)

Hvad kan man så udlede af dette?!?!
Piece of cake! At et 13 tal i denne sammenhæng ikke betyder 'high score' men derimod, at er man i store vanskeligheder.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-12-04 11:17

Da både BjarneD<-->Invincible (samme profil ) samt Dova, ynder at henvise til denne tråd, så læg venligst mærke til, at den 'uskyldsrene' Mango antyder jeg kører en dobbeltprofil - for derefter at smide en beskrivelse af en psykopat ind i tråden - INDEN jeg fortæller hende, at hun er for langt ude i sit afsind.

Tråden kører hurtigt af sporet, fordi det er MERE magtpåliggende for især Bjarne, at påvise jeg er selvoptaget og dum - end det er, at forholde sig til artiklen og teksten af Thøger Seidenfaden, samt min ironi. Typisk adfærd for visse mennesker, der ikke formår at læse mellem linierne og forstå en humor, der ikke ligner deres egen.