/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Teater med Mads Mikkelsen
Fra : Deigaard
Vist : 606 gange
20 point
Dato : 28-10-04 16:40

Hey!

Da jeg vil tro at jeg er en af Danmark største Mads Mikkelsen fans, vil jeg ufattelig gerne se ham spille noget teater!
problemet er bare at jeg ikke ved hvordan jeg finder et stykke han er med i!
Så er der nogle som ved hvor han spiller i den nærmeste fremtid?
det er lige meget hvor i landet det er!
mvh Deigaard

Kommentar
Fra : bokajsiirf

Dato : 07-11-04 08:57

Jeg så en reklame for et teaterstykke med Mads Mikkelsen i Urban for ca. en uge siden, men prøv at tjek Urban ud ASAP igen det kan være at du er heldig!

Held og lykke

Kommentar
Fra : LouiseKP

Dato : 20-12-04 00:40

Hejsa.

Det var ikke længe inden du sikkert kan se det på hans egen hjemmeside
www.mads-mikkelsen.com
Har været inde og kigge på den - står at den åbner snart. Men indtil videre er der kun et ænt billede af ham.

Mvh Louise