/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Frivillig hjælper i julen
Fra : ibenkh
Vist : 1716 gange
150 point
Dato : 28-10-04 12:12

Vil gerne lave lidt meningsfyldt denne jul, som f.eks. frivillig hjælper på et børnehjem, et ældrecenter el. lign. Om det er i DK eller i udlandet er sådant set underordnet.
Er der nogen, der ved noget, der kunne hjælpe mig?

Jeg har iøvrigt hørt, at der sidste år var en restaurant ved Dyrehaven, der havde åbent og serverede julemiddag d. 24. for enlige pensionister. Ved nogen hvilken restaurant det drejer sig om eller om der er andre lignende?

På forhånd tak...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 12:41

Prøv her : http://www.frivillighed.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 14:52

På sitet kan du finde formidling og adresser her : http://www.frivillighed.dk/Web/Site/CFSA/Social+vejviser?id=315

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 28-10-04 16:35

Der er www.engle.dk som er en database for alt frivilligt arbejde. Der kan du søge i lige præcist dit boligområde. Måske kan du der finde noget.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 18:41

pipzi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 28-10-04 18:47

Jaaah jeg er da en engel, jeg ved det godt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 19:02

pipzi -> Vil du kysse nu ?

..eller blot sammen med ibenkh, komme og hjælpe frivilligt til julemarked hos sidegadeprojektet på vesterbro ?

http://settlementet.dk/htm/sidegaden.htm

Snak med anne-grethe

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 28-10-04 19:06

Arh jeg kommer sgu nok næppe til KBH for at lave frivilligt arbejde. Jeg er allerede aktiv i URK hvor jeg laver ALT for meget. Bruger ca 20-30 timer om ugen på frivilligt arbejde...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 19:12

Det gør du bare pipzi

</MOLO>