/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Baggrundsbillede på skrivebord
Fra : klanger
Vist : 398 gange
100 point
Dato : 28-10-04 10:51

Jeg har et par gode billeder liggende, som jeg godt kunne tænke mig skulle være baggrund på skrivebordet, men...
Tidligere har jeg lagt sådanne billeder ud som baggrund på skrivebordet uden problemer, men nu...?
Når jeg starter computeren op popper billedet god nok op, men når computeren er færdig med opstart kommer bare min skide blå baggrund hvergang.
Hvad har jeg mon gjort galt? Kan jeg have kommet til at "hakke" forkert af i nogle indstillinger, eller?

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 28-10-04 10:58

Her du prøvet at højreklikke på dit billede og derefter klikke på brug som baggrund?

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 28-10-04 11:09

Ja, det er faktisk det jeg gør hvergang

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-10-04 11:10

Har du husket at klikke anvend og ok ???????

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 28-10-04 11:11

Hejsa

Højreklik på skrivebordet-vælg egenskaber-vælg fanen skrivebord-klik på gennemse-og find den mappe du har dine billeder-klik på den du vil have og vælg åben-klik på andvend og ok (hvis den ikke fylder hele skærmen så væl stræk uder placering.

Mvh
Brian

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 28-10-04 11:31

Tak for svaret briani.
Ja, ja da jeg gemte billedet på disken og derefter åbnede det, virkede "lortet"
Førhen kunne jeg direkte fra den side jeg hentede billedet fra nøjes med at trykke på "gem som baggrund", men det kunne computeren åbenbart ikke li' længere
Man bliver da også "klogere" for hver dag, godt vi har Kandu.