/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
nokia 3100. Fjerne G i hjørnet af displa~
Fra : Jimmyboy
Vist : 949 gange
48 point
Dato : 28-10-04 10:38

Jeg har lige købt en nokia 3100. Kan det virkelig være rigtigt at man skal glo på det G hele tiden, der er oppe i venstre hjørne af displayet? Jeg ved godt hvad ikonet betyder, men jeg bruger ikke gprs så ofte, så jeg vil gerne have at symbolet helt forsvinder indtil jeg vil bruge funktionen bag.

Anyone?

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 58 point
Dato : 28-10-04 10:49

Jeg mener du skal lukke browseren.

Du skal rode i enten "Tjenester" eller "forbindelse".

Prøv evt. at logge på via tjenester og startside, når du så logger rigtigt ud, bør den spørger om du vil afslutte browseren.

Når jeg er færdig med gprs, og forlader menupunktet, spørg telefonen selv om browseren skal lukkes.!!

Kommentar
Fra : zikki20

Dato : 28-10-04 11:11

hej jimmyboy

det G der er i hjørnet er din GPRS der er online det kan du ændre inde under indstilinger og så forbindelser
derefter GPRS og der skal du sette den til efter behov

gør det og det forsvinder

mvh zikki

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 28-10-04 16:29

Ja ved mig kommer det kun frem, når jeg bruger gprs, så noget kunne tyde på, at du skal ændre indstillingerne, eftersom det lyder til, at du er online hele tiden, eller at du er ved at modtage en mms

Godkendelse af svar
Fra : Jimmyboy

Dato : 23-11-04 17:39

Tak for svaret taliskoko.