/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
.AVI --> .VCD ??? med NERO Burning Rom
Fra : Caine
Vist : 464 gange
20 point
Dato : 27-07-02 18:27

Hej

Mit spørgsmål lyder om man kan lave avi-filer om til en vcd (video cd) med NERO burning Rom....

På forhånd tak..

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 30 point
Dato : 27-07-02 18:38

Nej, det kan man ikke... det kræver andre produkter ala tmpg encoder

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 27-07-02 18:39

glemte en link, hvor du kan kigge :
http://www.vcdhelp.com

Kommentar
Fra : hearboydk2

Dato : 22-09-02 20:41

Det er ikke helt korrekt. Sidste udgave af "Komputer for alle" havde på deres cd en
version af nero som demo, tror det var ver. 5.5.8.2. Gælder kun som demo i 30 dage
men tilbyder selv at konvertere en divx-avi fil til mpeg, når du beder den om at brænde en VCD og har trukket en divx/avi film over i brænde-feltet. Problemet er bare, at den som regel er for lang, så du skal ha´ din divx splittet i 2 før du brænder den.