/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Internet kryptering
Fra : Veazel
Vist : 539 gange
20 point
Dato : 28-10-04 01:29

Hej...

Kan jeg kryptere min internet forbindelse udaftil, og hvilke programmer findes der, hvis der ellers er nogen.
Kim

Accepteret svar
Fra : Soran

Modtaget 20 point
Dato : 28-10-04 03:25

Kommer lidt an på hvad det er du vil kryptere...

Mellem en router og din computer over trådløs er det oftest indbygget i routeren...

Hvis du bare generelt mener alt internettrafik kan du ikke... Problemet er jo at modtageren også skal vide, at det er krypteret og hvad den skal bruge til at dekryptere igen...

Kommentar
Fra : PepsDK

Dato : 28-10-04 09:02

Du kan da sagtens kryptere din internettrafik.. kommer bare an på hvilken trafik og hvilken måde :)..

Evt. kan en traffic bouncer benyttes ;)

Kommentar
Fra : Veazel

Dato : 28-10-04 21:17

Takker ærbødigst...
Jeg må finde ud af noget...Det var bare en ide jeg fik, om det kunne lade sig gøre..
Går videre i mit project..

Godkendelse af svar
Fra : Veazel

Dato : 28-10-04 21:19

Tak for svaret Soran.

Kommentar
Fra : Veazel

Dato : 28-10-04 21:21

Og til PepsDK