/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Massage Olie
Fra : Usagi
Vist : 3756 gange
75 point
Dato : 27-07-02 17:43

Hej
Er der nogle om ved om Massage olie, her tænker jeg på ren mandle olie. Er usundt for kvinden at få ind i sin skede. Hvis man massage og tilsidst begynder med intim massage, også inden i skeden på G-punkter. Eller er man nødtil at bruge en "særlig" type cream, Jeg kunne forstille mig at olie med "noget" i ville være en dårlig ide.
Er der nogle som har god erfaring en olie type/cream som er god til massage og også kan bruges til intim massage inde i skeden, ville jeg gerne hørt hvilken type i bruger !!

Rasmus

Kommentar
Fra : Usagi

Dato : 28-07-02 18:50

Jooo. Men det vi har er ikke olie baseret men på vand, så det er ikke så godt at massage med. Og da vi bor på Grønland kan vi ikke lige købe noget. Vi kan dog købe over nettet men jeg er fysioterapeut så jeg har let adgang til "normal" massage olie.

Rasmus

Kommentar
Fra : Psychobass99

Dato : 28-07-02 18:56

Okey, så ved jeg det sq næsten ikke! Hvorfor ikke spørge jeres læge? Det må han/hun da kunne svare på!

Held og lykke, både med det ene og det andet!

Hilsen Steffan

Accepteret svar
Fra : rcn

Modtaget 75 point
Dato : 01-08-02 15:42

Du kan sagtens bruge olie. Den må blot ikke være parfumeret. Lidt pepermynte eller en anelse chilly kan dog være ganske pirrende men gå forsigtigt til værks. For meget kan være direkte pinefuldt.

God fornøjelse!
Rikke

Kommentar
Fra : holamik

Dato : 18-05-08 20:52

Ja da!!!

Du kan købe det inde på www.bluesilk.dk under Massageolie den er helt perfekt til dette formål.

Min partner og jeg har prøvet mange forskellige produkter også virkelig dyre af slagsen.
denne er rigtige billig og vil næsten sige den er et af de bedste på markedet