/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Nyheder (UseNet) svare så det kan ses
Fra : Splitcane
Vist : 480 gange
50 point
Dato : 27-10-04 23:04

Hvordan svarer jeg så det ofentliggøres på indlæg i rubrikken "Nyheder (UseNet)"?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-10-04 23:39

Kopieret fra Abonneringer:

>Abonneringer

Her har du mulighed for at vælge de grupper du vil abonnere på.

At abonnere på en gruppe betyder, at du vil få tilsendt en e-mail hver gang der kommer et spørgsmål, tip eller indlæg i nyhedsgruppe (usenet) i den specifikke gruppe.<

Ved ikke, om det hjælper.

Jeg må indrømme, at jeg også er lidt i vildrede!

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-10-04 23:41

Lidt mere kopi:

>Hvordan søger jeg i nyhedsgrupperne (usenet)?

Det er muligt at søge i nyhedsgrupperne både i overskiften og selve teksten i indlægget. Du skal bare øverst oppe på kandu.dk under søg, skrive det du vil søge efter. <

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-10-04 23:43

Som jeg forstår det, er Usenet selve nyhedsgrupperne - dvs. alle emner.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-10-04 23:49

Ja, så er jeg her igen med lidt kopi, som jeg faldt over indenfor emnet "madlavning".

Hvorfor jeg ikke kan finde dette i andre emner, aner jeg ikke .

>Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Skriv Nyhedsbrev
Abonnere<

Hanne