/ Forside/ Teknologi / Udvikling / C/C++ / Spørgsmål
10  strarup 270
NFS server
Fra : masterfrier
Vist : 443 gange
50 point
Dato : 27-10-04 22:11

Hej,

Skal lave en NFS server til windows, leder lidt efter tutorials eller includes der kan gøre livet lidt lettere for mig.

Nogle der har lidt tips/tricks.

Har søgt google, men udelukkende fundet SUN's rpc sider samt forskellige købeprogrammer der er uinteressante i dette tilfælde

/frier

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 27-10-04 23:04

Ikke fordi jeg ved hvordan man laver en NFS server, men jeg tvivler lidt på at du finder en færdig tutorial.

Hvis du kan finde noget kode til Linux eller Unix burde det være en overkommelig opgave at oversætte det til Windows.