/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Bidrag til fodboldtur
Fra : smutter50
Vist : 434 gange
200 point
Dato : 27-10-04 21:25

Vi er lille fodboldklub, der skal på udenlandstur til foråret. Vi søger gode råd til, hvordan vi kan tjene noget penge til turen.
Loppemarked og reklamuddeling er ikke aktuelt. Måske noget pakkeri eller lign.
Børnene skal kunne bidrage. De er 11-12 år.
Har i nogle gode råd eller erfaringer???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-10-04 21:56

Jeg er lige blevet "sponsor" til en elev i 2. klasse, som skal til Norge næste år. Sidste år var det de større klasser det drejede sig om, men skolen er solidarisk. Alle uanset klassetrin deltager.

Der bliver arrangeret en "løbetur" for samtlige elever på skolen.

Hvor langt tror du "xx" kan løbe. For hver kilometer jeg tror den pågældende kan løbe, skal jeg betale 10 kr.

Hver elev får en skrivelse med hjem med sit eget navn på. Så er det op til den enkelte familie at finde sponsorer. Det er jo som regel familie og venner.

Det samme kunne jo bruges i fodboldklubben, men det kræver lidt fra klubbens side at iværksætte det.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : rene2897

Dato : 27-10-04 22:46

Kontakt nogle lokale firmaer/private, og hør om de ikke vil sponsere jer, mod at i gir dem nogle serviceydelser( Pakke, vaske, ryde op etc..),lave noget lignende operation dagsværk.

René

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 200 point
Dato : 27-10-04 23:01

Fredag og lørdag "invaderer" I det lokale indkøbscenter med >møntbetaling< for indkøbsvogne. Følg kunden helt hen til dennes bil, og tilbyd at køre indkøbsvognen tilbage ! .. det giver vel 10 eller 20 kroner pr. gang.
Børnene skal NATURLIGVIS stille op i klubdragten, og en planche kunne jo fortælle hvorfor I er så "flinke".

/PG

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-10-04 08:44

Hvor i landet er i?

Kommentar
Fra : smutter50

Dato : 29-10-04 17:16

Vi er på Rødovre.

Godkendelse af svar
Fra : smutter50

Dato : 30-10-04 09:11

Tak for svaret Guild. Vi bor meget tæt på et stort indkøbscenter, så din ide er helt klart værd at prøve.