/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skygger på alt.
Fra : Klokker
Vist : 309 gange
200 point
Dato : 27-10-04 21:20

Har skygger på alt , startet efter at jeg satte en mini usb hub (4 port) fra aldi til min maskine for jeg mangler usb porte , det er 2.0 hub står der , derefter fik jeg skygger på alt . Kører xp home .Er der lige nogen der kan hjælpe ?
Har taget den fra igen .

Kommentar
Fra : xick

Dato : 27-10-04 21:21

Skal du ikke bare rette skærm indstillingerne til, ved at højreklikke på skrivebordet og vælge egenskaber?

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 27-10-04 21:28

Hvad er det lige jeg skal rette i indstillinger xick ?

Accepteret svar
Fra : xick

Modtaget 210 point
Dato : 27-10-04 21:42

Du kan prøve at rette noget med skærmopløsningen og farvekvalitet

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-10-04 21:51

Tror du ikke bare du skal genstarte med hubben sat til?
Og har du set om alt er ok i enhedshåndtering?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 27-10-04 22:10

Der er ingen fejlmarkering i enhedshåndtering , prøver lige at sætte den i igen .

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 27-10-04 22:16

Det hjalp ikke at sætte den til igen , der er stadigvæk skygger .

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 27-10-04 22:31

Nu vil jeg gå til køjs , foreløbig tak for indsatsen

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 28-10-04 13:03

Ups lige opdaget at mit stik til skærmen ikke sat ordenligt spændt fast , så det har jeg rørt da jeg satte hubben i , sikken noget sjusk . Tak for hjælpen begge to og point går til den første på banen .

Godkendelse af svar
Fra : Klokker

Dato : 28-10-04 13:04

Tak for svaret xick.