/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
PDA GPS
Fra : mubbur
Vist : 529 gange
50 point
Dato : 27-10-04 20:01

Hej er der nogen som ved om der er et program til en pda gps som kan bruges på Færøerne også.Har et som heder x road og kan ikke bruges her har hørt om et som kan bruges heroppe også så hvis i ved kan i sende mig et svar på forhånd tak.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 27-10-04 21:32

Min kan ikke bruges på Færøerne. Den heder Mio.
alimak

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 27-10-04 23:15

Hej igen jeg glemte at skrive hvad det var for en jeg havde det er en HP 2200 fungerer godt i DK men ikke her oppe så hvis i ved noget program gps som kan det så skriv endelig

Kommentar
Fra : oldfux

Dato : 28-11-04 23:09

Spørg HP, de er flinke