/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Fodbold Logo
Fra : chahin
Vist : 370 gange
125 point
Dato : 27-10-04 19:43

Hey..

Der findes mange flinke fyre her inde, det ved vi allesammen :D.

nå men.. Jeg er ikke så vild god til Photoshop, er der ikke en der vil lave en Logo for mig :D

Logo'en: Fede Øjne, Hvid/Grå farver, også skal der stå inde i midten Fc VaCui. Og hvis i synes den er ikke pæn, så må i meget gerne tilføje noget ekstra, bare den er fed. Logo'en er til min fodbold hold inde i www.managerzone.dk

Tak

MvH Chahin

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-10-04 20:35

et simpelt et, men du må lige udspecifere hvad du vil have, eventuelt :l
www.xyzzygy.webbyen.dk så kan du selv hente det hvis du vil.

Kommentar
Fra : xick

Dato : 27-10-04 20:36

Jeg vil da godt hjælpe dig lidt.. Skal der være øjne på? Hvilken størrelse vil du have det i?

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 27-10-04 21:27

hvad er der i størelser. mellem 200 og 400 tror jeg. den skal ikke være meget stor

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 27-10-04 21:29

ja tak, der skal være øjne på :D

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 27-10-04 21:33

nu har jeg fundet ud af det. 324 x 301 pixels og det skal ikke fylde meget, for jeg tror jeg har kun 15k til det :D

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-10-04 21:39

men har du ikke set på min :/

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 27-10-04 21:42

jeg kan ikke komme ind i din :(

Linet virker ikke :(

Kommentar
Fra : xick

Dato : 27-10-04 21:45

Har du selv et bud på hvordan øjnene skal se ud? Har du evt. et billede du gerne vil have som baggrund?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-10-04 21:45

jeg kan da se den :7, næ, men jeg kunne lige før, laver den lige, sådan, nu kan jeg igen :D

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 27-10-04 21:49

nej.. jeg har ikke et bud på hvordan de skal se ud. du må meget gerne selv vælge :D

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 27-10-04 21:57

xyzzygy: SorRy Nej.. ikke lige den. :(.

Kommentar
Fra : xick

Dato : 27-10-04 22:04

Jeg kan ikke rigtig finde et bedre billede af øjne, så jeg har bare taget logo'et fra No Fear (som xyzzygy også brugte) og jeg har en tysk stil der skal skrives, så jeg giver ikke flere bud idag

http://zubber.1go.dk/vacui.jpg

Kommentar
Fra : xick

Dato : 27-10-04 22:05

Den opfylder dit krav om 17k, men det er også kun 50% kvali

Kommentar
Fra : xick

Dato : 27-10-04 22:06

15k selvfølgelig ... den fylder 14

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 27-10-04 22:07

:(. kan ikke se billedet. siden kan ikke vises :(

Kommentar
Fra : xick

Dato : 27-10-04 22:07

jeg har brugt 2 minutter på det, så su må ikke forvente noget ... Kan se lidt på det imorgen, hvis der ikke er andre flinke mennesker der hjælper dig (hvis du ikke kan lide det )

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-10-04 22:08

den kan hellerikke vises, men du må altså være mere præcis med hvad du vil ha, lav en skitse i paint eller noget.

Kommentar
Fra : xick

Dato : 27-10-04 22:12
Kommentar
Fra : chahin

Dato : 27-10-04 22:13

Siden blev ikke fundet siger den

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 27-10-04 22:13

kan du sende den til min e-mail hvis du kan???

Kommentar
Fra : xick

Dato : 27-10-04 22:15

jeg kan godt sende ... smid din mail

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 27-10-04 22:16

isdiablo898@hotmail.com :D

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 27-10-04 23:15

den er udmærket. men som custom shape tool, kan du ikke sætte den til (sign 6) hvis du forstår hvad jeg mener :D

og skriften (Fc VaCui) mår gerne være mørke grå :D